آیا داری انتظار می کشی؟

آیا داری انتظار می کشی؟

خانه | Miracles | آیا داری انتظار می کشی؟

آیا تا به حال در یک شهربازی سوار ترن هوایی شدی؟ این ترن هوایی ها شباهت زیادی به زندگی های ما دارند.

یکی از این شباهت ها، زمانی است که در صف ترن هوایی انتظار می کشیم و یک قدم یک قدم به جلو می رویم ولی نمی دانیم که چه زمانی سوار خواهیم شد. مانند موسی، زمانی که در مصر بود و چهل سال از عمرش صرف نگهداری از گوسفندان در صحرا شد تا زمان بازگشت او به مصر فرا رسید و توانست ماموریت خود را آغاز کند، ما هم خیلی از مواقع نمی دانیم که در نقطه ای که قرار داریم چقدر باید انتظار بکشیم. اما خدا در این انتظاری که می کشیم، ما را آماده می کند تا وارد برکات هیجان انگیز زندگی شویم که برای ما تدارک دیده است.

وقتی وارد ترن هوایی میشویم، ابتدا مرحله صعود فرا می رسد. در این مرحله، مقاومت نیروی جاذبه وجود دارد و همه چیز در تلاش است تا ما را پایین بکشد. اما نیرویی قوی تری ترن را به بالا می کشاند.

خداوند هم ما را به سمت دعوتمان بالا می کشد. در کتاب دوم قرنتیان باب 12 آیه 9 او به ما وعده داد که: فیض من تو را کافی است، زیرا قدرت من در ضعف به کمال می‌رسد.» 

در ترن هوایی، بعد از اینکه به نقطه بالا رسیدیم، لحظه فرود پر شتاب فرا می رسد. ما سوار ترن هوایی نشدیم که به نقطه بالا سعود کنیم، بلکه هیجان پایین آمدن پرشتاب را تجربه کنیم. 

خداوند هم زمانی که ما را با قدرت خودش به بالا کشاند، ما را با شتاب بسیار به سمت هدفی که برای آن فراخوانده شدیم سوق می دهد، تا دعوت خود را به انجام برسانیم. 

برای تجربه شتاب، می باید که منتظر بمانیم و بعد بالا صعود کنیم. 

پس منتظر خداوند بمان و به سمت او حرکت کن!

آیا دوست داری امروز با من در این دعای کوتاه همراه بشی؟ «خداوندا، من به تو اعتماد دارم، مهم نیست که در مراحل زندگی از چه سختی هایی باید عبور کنم! ایمان دارم که فیض تو مرا برای دعوتی که از من کردی، همراهی و تجهیز می‌کند، و من می‌توانم در زندگی پر برکت و هیجان‌انگیزی که تو برای من آماده کردی، به حرکت رو به جلو ادامه دهم. آمین!»

عزیز همراهی ما رو به کلامی برکت دادند که با شما به اشتراک میزارم:

درود خداوند بر شما

من هر روز منتظر پیامی از خداوند هستم!

خداوند به شما برکات مضاعف بده و روح قدوس خداوند شما رو هدایت کنه در این کار زیبا!

شکر برای وجودتان و شکر برای فضای مجازی که این چنین استفاده شود.


مشاهده مطالب بیشتر

آیا مایل به دریافت پیغام های روزانه ی ما در جعبه ی دریافت ایمیل خود هستید؟ ثبت نام نمایید.