آرام باش…

آرام باش...

خانه | Miracles | آرام باش…

یکی از خوانندگان “هر روز یک معجزه” که گاهی اوقات تحتِ فشار زیادی در زندگی قرار می‌گیره و نمی‌تونه در آرامی بمونه برای من اینطور نوشته:

«اغلب فراموش می‌کنم که خدا از قبل برای من برنامه‌ای داره. این باعث میشه با زور انسانی خودم پیش برم و تلاش کنم به هر قیمتی طبق طرح و برنامه‌ی خودم موفق بشم. اما خیلی وقتا در نهایت ناامید می‌شم! چون هیچ چیز طبق برنامه ریزی من پیش نمیره. اغلب، بعد از چند شکست‌ِ پشت سر هم، متوجه می‌شم که پیش از اقدام، به خدا رو نیاوردم تا پیشبردِ برنامه‌هام رو به او بسپارم. می‌دونم که خدا از قبل برنامه‌های کاملی برای من داشته و داره، و دلیلی برای نگرانی وجود نداره. پس می‌خوام به او اعتماد کنم، اما در عمل برای انجامِ این کار مشکل زیادی دارم.»

 این توی طبیعت ماست که همه چیز رو برنامه ریزی و کنترل کنیم. ما برنامه ریزی می کنیم ولی گاهی اوقات اساس کار رو فراموش می‌کنیم. اساس کار اینه که بپرسیم آیا طرح و برنامه‌ی ما خواست خدا هست یا نه. متأسفانه وقتی متوجه اشتباهمون می‌شیم که شکست می‌خوریم. خیلی وقتا قبل از برنامه‌ریزی متوقف نمی‌شیم که دعا کنیم تا اول خواست و اراده‌ی خدا رو بفهمیم.

دوست عزیزم،

می‌خوام تشویقت کنم که برای چند دقیقه هم که شده روند شتاب زندگیت رو کم کنی و کمی برای استراحت وقت بذاری.

خدا هم با این کلمات ما رو به استراحت دعوت می‌کنه:

“آرام بگیرید و بدانید که من یَهْوه هستم، و در سراسر جهان و در بین تمام مردمان متعال می‌باشم.”

 (مزمورِ ۴۶: ۱۰)

قبل از اینکه شروع به کاری کنی، کمی صبر کن و آرام باش!

گوشیِ همراه خودت رو خاموش کن یا در حالتِ بی صدا قرار بده،

چند نفس عمیق بکش و عضلاتت رو شل کن.

استرس درونی خودت رو آرام کن؛ افکارت رو به سوی عیسا، شاهزاده‌ی صلح ببر و سکوت کن.

حالا دعا کن و اونچه بر تو سنگینی می کنه به خداوند بده؛

خدایی که تمام زندگی تو در دستان اوست.

من متوجه شدم که این روش برام خیلی خوب کار می‌کنه و مطمئن هستم که برای تو هم به همین اندازه موثر خواهد بود. وقتی برای چند لحظه آروم میشم، بدنم شل میشه و استرس موجود در قلبم برطرف میشه. همچنین با انجام این کار متوجه شدم که عصبانیت‌ها یا دلخوری‌هایی که نسبت به کسی داشتم که قبلاً در افکارم سنگینی می‌کرد از بین میره و اغلب جای خودش رو به محبت میده.

شهادت ایمانیِ یکی از همراهانِ ما:

 «فقط می‌خوام به شما اطلاع بدم که از زمانی که این پیام‌های معجزه‌آسا رو ​​از شما دریافت کردم، بارها ایمیل شما درباره وضعیت من صحبت می‌کرد، اما باید بگم که پیام امروز رو انگار خودِ خدا برای من فرستاد! از شما ممنونم که اجازه میدین روح القدس از شما استفاده کنه. متوجه شدم برای من دعا می کنین و من این رو حس می کنم و خدا رو به خاطر شما و خدمت شما شکر می کنم. خداوند به شما و خانوادتون برکت بده.»

دوستِ عزیز،

زمانی رو برای استراحت اختصاص بده. خدا تو رو دعوت می‌کنه که در هر موقعیتی بردبار و استوار بمونی و به یاد داشته باشی که او خداست.

این نه تنها برای جسم تو، که معبد روح القدس هست مفید خواهد بود، بلکه برای قلبت هم همینطورِ، یعنی محل سکونت عیسا!

روزی عالی برات آرزو می‌کنم.

دیدن نوشته های بیشتر

شکر برای وجودتان!

20210728093415_6950b7da-8906-4d42-bdea-cf0dc8efa328

آیا مایل به دریافت پیغام های روزانه ی ما در جعبه ی دریافت ایمیل خود هستید؟ ثبت نام نمایید.