آرام باش، او خداست!

آرام باش، او خداست!

خانه | Miracles | آرام باش، او خداست!

مزمور 46 آیه 10 به ما میگوید که ‘«باز ایستید و بدانید که من خدا هستم.» ‘ 

کلمه عبری برای “باز ایستید” “رافا” است. می‌توانیم آن را «نجنگ، رها کن و یا آرام باش» ترجمه کنیم. و برای استفاده از یک تعبیر امروزی تر، “رها کن و بدان که من خدا هستم.”

برای رها کردن و نزدیک شدن به خدا، کتاب مقدس در عبرانیان باب 4 آیه 16 می گوید: ‘پس آزادانه به تخت فیض نزدیک شویم تا رحمت بیابیم و فیضی را حاصل کنیم که به هنگام نیاز یاریمان دهد.’ 

این من را به یاد داستان ملکه استر می اندازد (که می توانید در کتاب استر بخوانید). 

یک روز، زمانی که دستور نابودی قوم یهود به دست هامان شریر صادر شد، ملکه استر تصمیم گرفت دعا کند، روزه بگیرد و خداوند را بجوید. سه روز بعد، او نزد پادشاه رفت و او عصای خود را به سوی او دراز کرد.

و در کتاب استر باب 5 آیه 3 می خوانیم که:

‘آنگاه پادشاه پرسید: «ای شهبانو اِستر، تو را چه شده است؟ درخواست تو چیست؟ حتی اگر نیمی از مملکت باشد، به تو داده خواهد شد.» ‘ 

این شبیه تصویر زیبا از فرصتی است که برای آمدن به تاج و تخت فیض داریم. تو از طریق قربانی و خون عیسی و از طریق آن به قدس خدا دسترسی آزاد داری. نه به خاطر اعمال خودت، بلکه به خاطر فیض خداوند.

پس از تو دعوت می کنم که بارهایت و هر آنچه را که بر تو سنگینی می کنه، به نزد خداوند بیاری و رها کنی. بگذاری او این وضعیت، این بیماری، این رابطه سخت را کنترل کند.

خداوند امروز به تو می گه: «سکوت کن، رها کن، آرام باش… و بدان که من خدا هستم. در من هیچ چیز غیر ممکن نیست. من می توانم همه چیز را تغییر دهم، زیرا من خداوند قادر مطلق هستم.»

در آخر می خوام که تو رو با پیامی از یکی از عزیزان همراه تشویق کنم که آرام باشی!

او اینطور نوشته:

درود خداوند بر شما، ميتونم بگم چقدر اين پيامهاى شما درست به موقع است بله من احتياج دارم كه زندگيم را به حضور خدا ببرم تا او با روغن مسح اش زندگيم را از نو بنا كند جلال دهد راه اندازى كند زنگ زدگيهايش را پاك كند ، چقدر خسته ام چقدر بحضور خدا محتاجم تا ارام بگيرم ، ممنونم براى پيامهاى الهام بهش شما كه همه پر از روح خداست ، ممنون براى وجودتان بركت خدا با شما و تيم شما

مشاهده مطالب بیشتر

آیا مایل به دریافت پیغام های روزانه ی ما در جعبه ی دریافت ایمیل خود هستید؟ ثبت نام نمایید.