سه حالت ضروری برای داشتن یک زندگیِ دعایی مؤثر!

سه حالت ضروری برای داشتن یک زندگیِ دعایی مؤثر!

خانه | Miracles | سه حالت ضروری برای داشتن یک زندگیِ دعایی مؤثر!

دوست عزیزم،

در تلفن همراهت چند حالت برای انتخاب وجود دارد: حالت بی‌صدا، حالت لرزش  و یا حالت زنگ. ما نیز به این سه حالت در زندگی خود به‌عنوان مسیحی نیاز داریم.

در حالت بی‌صدا، ما نیاز داریم که واقعاً بی‌صدا باشیم تا بتوانیم به خدا گوش کنیم. سکوت ممکن است گاهی دشوار باشد، اما کتاب مقدس ما را به این کار دعوت می‌کند؛ «در حضور خداوند آرام باش و با صبر منتظر او باش. نگران کسانی‌ که با حیله‌گری در زندگی موفّق می‌شوند، نباش.» (مزمور باب ۳۷ آیهٔ ۷)

در حالت لرزش، ما باید به روح‌القدس اجازه دهیم که درونی‌ترین هشدارها را به ما بدهد. او مشاور اعظم ما است و بهترین مشاوری که در لحظات ضعف ما را هدایت می‌کند و راهنمایی‌های لازم را به ما نشان می‌دهد.

در حالت زنگ که حالت دعاست، می‌توانیم با صدای بلند با خدا صحبت کنیم و نیازهای‌مان را با او در میان گذاریم. این زمانی‌ است که می‌توانیم با صدای بلند از خداوند درخواست کنیم تا او در زندگی‌مان حضور یابد.

ما باید یاد بگیریم که هر سه حالت را در زندگی خود داشته باشیم! اما حالت دیگری هم در تلفن‌هایمان وجود دارد؛ حالت هواپیما! در این حالت، ارتباط قطع است و نمی‌توانیم هیچ تماس یا پیامی دریافت کنیم.

دوست نانین من، دعا می‌کنم که همواره در هر حالت صدای او را در زندگی‌ات بشنوی و از تو دعوت می‌کنم که هر لحظه با خداوند در ارتباط باشی، حتی در زمانی‌هایی که هیچ پیامی دریافت نمی‌کنی.

شکر برای رابطهٔ زندهٔ تو با خداوند،

تو یک هدیه از جانب او هستی.

پیمان شبان‌لاری

آیا مایل به دریافت پیغام های روزانه ی ما در جعبه ی دریافت ایمیل خود هستید؟ ثبت نام نمایید.