خداوند برای تو نقشه های عالی دارد!

خداوند برای تو نقشه های عالی دارد!

خانه | Miracles | خداوند برای تو نقشه های عالی دارد!

ما در طول سفر زمینی مان، محدود می شویم به آنچه که می شنویم، می بینیم یا احساس می کنیم. این یکی از دلایلی است که عیسی روح خود را به ما می بخشد…

در كتاب مقدس، در اول قرنتیان، باب 2، آیه های 9 تا 10، می خوانیم: « کتاب آسمانی نيز در اين مورد می‌فرمايد كه خدا برای دوستداران خود، چیزهایی تدارک ديده است كه هيچ انسانی هرگز نديده، نشنيده و به فكرش نيز خطور نكرده است. اما خدا اين امور را توسط روح خود بر ما آشکار ساخته است، زيرا روح خدا از عميق ترين اسرار او آگاهی دارد و آنها را بر ما آشكار می‌سازد.»

چیزهایی هست که چشم ما نمی تواند ببیند، گوش ما نمی تواند بشنود و قلب ما حتی نمی تواند آنها را درک کند.  با این حال، خدا قبلاً این چیزهای پنهان را برای کسانی که او را دوست دارند، آماده کرده است و من می دانم که تو دوستدار خداوند هستی!

بهترین ترین چیزها از قبل برای تو آماده شده است! و خداوند می خواهد که آنها را به وسیله روحش که آگاه به همه چیز است برای تو مکاشفه کند. چرا بدون دریافت این مکاشفات که برای زندگی کنونی و آینده ات است بخواهی به زندگی کردن ادامه بدهی؟

به شهادت یکی از همراهان عزیز ما توجه کن: «من مجرد هستم و هرگز ازدواج نکرده ام. خیلی احساس تنهایی می کردم. اما خواندن “هر روز، یک معجزه” بسیار دلگرم کننده است و به من یادآوری می کند که من با عیسی دیگر تنها نیستم. از شما سپاس گزارم. “هر روز، یک معجزه”، تنها ایمیلی است که من عاشق دریافت هر روزه آن هستم.»

دوست خوبم! امروز، من دعا می کنم که روح او تو را لمس کند و از تو دعوت می کنم که با من دعا کنی:

 «پدر، از تو برای تمام چیزهایی که به دوستدارانت می بخشی، سپاس گزارم. من با تمام وجودم دوستت دارم  و دعا می کنم که امروز روح تو که روح مکاشفه است، چیزهایی را که از قبل برای من آماده شده است را به من نشان دهد و آشکار کند.  من می خواهم آنها را دریافت کنم زیرا می دانم که تو بهترین ها را برای زندگی من در نظر گرفته ای! در نام عیسی، آمین.»

مشاهده مطالب بیشتر

آیا مایل به دریافت پیغام های روزانه ی ما در جعبه ی دریافت ایمیل خود هستید؟ ثبت نام نمایید.