خداوند، غیرممکن را ممکن می کند!

خداوند، غیرممکن را ممکن می کند!

خانه | Miracles | خداوند، غیرممکن را ممکن می کند!

تشویق کردن دوستان و افرادی که از بودن آنها در کنار خودمان لذت می بریم، همیشه آسان است. اما با کسانی که ارتباط نزدیکی با آنها نداریم بسیار سخت تر است… و نیاز به تلاش بیشتر داریم.

شاید ایمانداری را در عهد جدید بشناسی که مشوق واقعی بود. «… یوسف، که رسولان او را برنابا، به معنی پسر تشویق نامیده اند…» (در کتاب مقدس، اعمال رسولان، باب 4، آیه ی 36، به این موضوع اشاره شده است.)

گاهی اوقات با افراد خاصی مشکل داریم. رو به رو شدن با آنها باعث می‌شود که ما خشمگین شویم، اغلب نمی‌دانیم چرا، و معمولا جرات نداریم بپذیریم که منبع این تحریک ممکن است یک احساس مرتبط با حسادت یا عدم بخشش باشد… آیا این اتفاق برای تو هم افتاده است؟

چگونه می توان این وضعیت را به گونه ای تغییر داد که خداوند را جلال دهد… این همان چیزی است که خواست دل تو نیز است. اینطور نیست دوست من؟

امروز را برای تشویق افراد سرسخت انتخاب کن. حتی اگر باید برای آن بهایی بپردازی. از آنها به خاطر اینکه چه کسی هستند و برای کارهایی که به درستی انجام می دهند با محبت تشکر کن. مطمئناً نگاه تو به آنها تغییر خواهد کرد، و صمیمانه دوستشان خواهی داشت.

اگر امروز این امر امکان پذیر به نظر نمی رسد، فراموش نکن که خدا، غیر ممکن ها را ممکن می سازد.

شهادتی از یک دوست همراه را با هم می خوانیم: «می‌خواهم از شما و خدا به خاطر سخنان تشویق‌کننده، تشکر کنم. اخیرا با طوفان های زیادی در زندگی مواجه شده ام و تا می خواستم از اولی عبور کنم، طوفان بعدی از راه می رسید. شکر که پیام های شما هر روز من را تحت تاثیر قرار می داد و درست همان چیزی بود که تجربه می کردم. خداوند خدمت و زندگی شما را مسح کرده است و از شما برای اینکه موقعیت زندگی مرا تغییر دهد استفاده کرد و این به من قدرت می دهد که همیشه نگاهم به بالا باشد و امیدم را حفظ کنم و از شرایط عبور کنم. خداوند حافظ شما باشد.»

مشاهده مطالب بیشتر

آیا مایل به دریافت پیغام های روزانه ی ما در جعبه ی دریافت ایمیل خود هستید؟ ثبت نام نمایید.