تمام نیاز تو

تمام نیاز تو

خانه | Miracles | تمام نیاز تو

خدای من، تمام نیاز تو را برآورده خواهد کرد.

 خدای من، همه نیازهای شما را بر حسب دولت پرجلال خود، در مسیح عیسی رفع خواهد کرد. (کتاب مقدس، فیلیپیان، باب ۴، آیه ۱۹ )  

شهادت زیر مربوط به یکی از همکاران من در فرانسه است:

در آغاز خدمت، همسرم و من در یک شهر کوچک در فرانسه ساکن شدیم، جایی که ما چیزهای زیادی در زندگی ایمانی خودمان آموختیم. کلیسای ما امکانات کمی در دسترس داشت و پس از چند ماه، کلیسا در تنگنای زیادی جهت پرداخت پول به ما قرار گرفت. من و همسرم در این رابطه دعا کردیم و در این راستا از کلیسا خواستیم تا حقوقمان را کاهش دهند. از آن به بعد حقوق بسیار کمی به ما پرداخت می شد. در همین شرایط بود که ما وارد چالش دیگری شدیم، و اولین فرزندمان هم بدنیا آمد.

این یک قدم ایمانی بزرگی برای ما بود و مطمئن بودیم که تجربه های بهتری در زندگی ما به عنوان یک زوج جوان به دنبال خواهد داشت. و همین طور هم شد و به تجربه دیدیم که خداوند همه نیازهای ما را تامین کرد! و همچنین کلیسا را ​​برکت داد!

اعلان این جملات زیبا که داوود پادشاه به خداوند گفته، بسیار در این راه به من کمک کرد: “خداوند شبان من است. محتاج به هیچ چیز نخواهم بود”. ما روزهای سختی را پشت سر گذاشته بودیم، اما در همان شرایط می دانستیم  که خداوند، در زندگی ما حضور داره چون شبان ماست و از ما مراقبت خواهد کرد؛ بنابراین هرگز از چیزی نترسیدیم.

دوست عزیز، آیا تو هم از یک دوران سخت عبور می کنی؟ بیاد داشته باش که خداوند، خدای فراهم کننده است. او ھمیشه مراقب تو و خانواده تو خواهد بود،  او تمام نیازهای تو را مطابق وعده اش در کلام، برآورده خواهد کرد. من عمیقا به این موضوع، باور دارم و آن را در زندگی تو اعلام می کنم: چون خداوند شبان تو است، محتاج به هیچ چیز نخواهی بود. تو فرزند محبوب او ھستی، او تو را به نام، می شناسد و هرگز تو را ترک نخواهد کرد. پس فقط به او اعتماد کن و خودت رو به دستان او بسپار آمین

مشاهده مطالب بیشتر

آیا مایل به دریافت پیغام های روزانه ی ما در جعبه ی دریافت ایمیل خود هستید؟ ثبت نام نمایید.