تداوم داشته باش!

تداوم داشته باش!

خانه | Miracles | تداوم داشته باش!

همه‌ی ما عادت‌های کوچک و بزرگ ابتدای روز خودمون رو داریم که می‌تونیم بگیم این عادت‌ها کیفیت ادامه‌ی روزمون رو رقم می‌زنند.

از امروز به مدت هفت روز می‌خوام هفت عادت خوب صبحگاهی رو بهت معرفی کنم.

 صبح ها بعد از یه استراحت شبانه‌ی طولانی، بیشترین انرژی و توان رو داری، پس چقدر خوبه که این انرژی و توان رو صرف بهترین عادت‌ها بکنی و به این ترتیب بهترین شروع رو برای روزت رقم بزنی.

اما این بین یه مشکلی هم وجود داره و اون اینه که هشتاد درصد آدم‌ها برای داشتن عادت‌ خوب، تصمیم می‌گیرند و خوب هم شروع می‌کنند، اما بین دو هفته اون تصمیم رو رها می‌کنند و دیگه ادامه نمی‌دن!

 تداوم داشتن در انجام عادت‌های خوب بسیار مهمتر از لحظه‌ایه که تصمیم می‌گیری که یه عادت خوب رو انتخاب کنی. تداوم داشتن در انجام عادت‌های خوب به تو این قدرت رو میده که بتونی تصمیم‌های خوب رو حفظ کنی و با حفظ این تصمیم‌های خوب ثمر به بار بیاری.

به عنوان مثال نوشتن پیام‌های “هر روز یک معجزه” برای من یه عادت مداومه که هر روز انجامش میدم. اون چیزی که به من انگیزه میده تا به این کار ادامه بدم دیدن ثمرات خوب بوجود اومده در زندگی خوانندگان “هر روز یک معجزه” است.

وقتی که شهادت‌های شما رو دریافت می‌کنم و می‌فهمم که چقدر این پیام‌ها در زندگی شما تغییرهای مثبت بوجود آورده، بیشتر انگیزه پیدا می‌کنم که تحقیق کنم و مطالب مفید برای شما بنویسم.

 همچنین از گروهی هم که با من همراهی میکنند و ترتیب رسیدن “هر روز یک معجزه” به دست شما رو میدن، خیلی خیلی سپاسگزارم.

در کتاب حبقوق ۲:۲ نوشته شده:

… “آنچه را به تو نشان می‌دهم با خطی درشت و خوانا بر تخته سنگی بنویس تا هر کس بتواند با یک نگاه آن را بخواند.”

بنابراین اولین عادت خوب می‌تونه این باشه که “رویاها و تصمیم‌های خوبت رو بنویسی و مرتب اونا رو بخونی.”

کسانی که تجربه‌ی این کار رو دارن همه از شگفتی‌های تأثیر نوشتن رویا و هدف روی کاغذ تعریف می‌کنند. پس خوبه که تو هم تصمیم بگیری که این عادت خوب و موفقیت آمیز رو وارد زندگیت کنی.

من عمیقا، آرزو می‌کنم که تو بتونی در زندگیت یک انسان موفق باشی.

مشاهده مطالب بیشتر

آیا مایل به دریافت پیغام های روزانه ی ما در جعبه ی دریافت ایمیل خود هستید؟ ثبت نام نمایید.