پنج کلید طلایی برای راه‌اندازیِ مجدد زندگی‌!

پنج کلید طلایی برای راه‌اندازیِ مجدد زندگی‌!

خانه | Miracles | پنج کلید طلایی برای راه‌اندازیِ مجدد زندگی‌!

دوست خوب من،

زندگی ما گاهی مانند وسایل الکترونیکی است که نیاز به راه‌اندازی مجدد دارند تا دوباره به‌دُرستی کار کنند. همان‌طور که گاهی نیاز است برنامه‌ای را ببندیم و دوباره باز کنیم یا حتی دستگاهی را کاملاً راه‌اندازیِ مجدد کنیم و زندگی‌ ما نیز گاهی به چنین تجدیدنظرهایی نیاز دارد. در اینجا پنج کلید طلایی برای راه‌اندازی مجدد زندگی‌ به تو پیشنهاد می‌کنم:

– توقف‌های کوتاه روزانه داشته باش؛ یعنی در طول روز، حتی برای یک دقیقه، مکث کن و به خداوند فکر کن. این توقف‌های کوتاه می‌تواند انرژی روحانی تو را بازیابی کند و به تو آرامش دهد.

– زمان خاصی را به دعا اختصاص بده؛ بهتر است در طول روز، یک ساعت را به دعا اختصاص دهی. عیسی به شاگردانش گفت: «آیا هیچ‌یک از شما نمی‌توانست یک ساعت با من بیدار بماند؟» (متی باب ۲۶ آیهٔ ۴۰) این زمان خاص کمک می‌کند تا رابطه‌ات با خدا عمیق‌تر شود.

– یک روز در هفته برای استراحت‌ و تأمل داشته باش؛ مانند خداوند که پس از آفرینش در روز هفتم استراحت کرد، تو نیز یک روز را در هفته برای استراحت و بازنگری در زندگی‌ات اختصاص بده.

– یک هفته برای روزه و دعا اختصاص بده؛ گاهی لازم است یک هفتهٔ کامل را به دعا و روزه اختصاص بدهی تا به خدا نزدیک‌تر شوی و راهنمایی‌های او را دریافت کنی.

– زمان‌های طولانی‌تر برای جست‌وجوی خدا و اراده‌اش اختصاص بده؛ مانند عیسی که ۴۰ روز در بیابان روزه گرفت. گاهی نیاز است یک ماه یا بیشتر را به جست‌وجوی خدا اختصاص بدهی.

دوست عزیزم، زمانی را برای این راه‌اندازی مجدد حتماً در نظر بگیر و ببین که چگونه زندگی‌ات تغییر خواهد کرد!

شکر برای تصمیم‌های ارزشمندت، 

تو هدیهٔ الهی هستی.

پیمان شبان‌لاری

آیا مایل به دریافت پیغام های روزانه ی ما در جعبه ی دریافت ایمیل خود هستید؟ ثبت نام نمایید.