زمانی را با عیسی بگذاران.

زمانی را با عیسی بگذاران.

خانه | Miracles | زمانی را با عیسی بگذاران.

“وقتی در حضور خدا وقت می گذرانی، به روح القدس اجازه می دهی تا تو را به شباهت عیسی دربیاورد.”

بسیاری از ما، در مقطعی از زندگی، کیک پخته ایم یا در پختن آن کمک کرده ایم. با درست کردن خمیر شروع می‌کنی، سپس کیک را در فر می‌گذاری. اما قبل از آن، باید خمیر را در یک قالب کیک بریزی.

خمیر پخته نشده شکل خاصی ندارد، یعنی شکل کیک نیست. مایع و شکل پذیر است و شکل قالب کیکی که انتخاب می کنی را می گیرد. اگر قالب گرد باشد کیک گرد می شود و اگر قالب مربع باشد کیک هم به شکل مربع می شود! خمیر با قالب سازگار می شود.

زندگی تو هم همینطور است، دوست من!  وقتی زمانی را در حضور خدا می گذرانی، به روح او اجازه می دهی که کارش را انجام دهد و شخصیت عیسی را در تو نقش ببندد. (می توانی به کتاب مقدس، یوحنا، فصل 14، آیه 26، مراجعه کنی).

 حضور خدا کمی شبیه به این قالب کیک می شود و تو را شکل می دهد و متحول می کند.

بنابراین، همانطور که می بینی، تو مانند خمیر هستی. به همین دلیل بسیار مهم است که «اولین» قالب کیک یعنی همان جایی که قرار است زمان بگذاری، حضور پدر آسمانی تو باشد!  خدا قرار نیست هر آن چیزی را که تو هستی نابود کند، بلکه او با احترام به شخصیت منحصر به فرد تو، تو را شکل خواهد داد.

و درست همانطور که پخت کیک ادامه می یابد تا قهوه ای یا طلایی شود، حضور خدا مانند یک تسریع کننده ی رشد در زندگی تو عمل می کند.

 همانطور که در کتاب مقدس، دوم قرنتیان، فصل 3، آیه 18 می گوید: «اما ما مسيحيان نقابی بر صورت خود نداريم و همچون آينه‌ای روشن و شفاف، جلال خداوند را منعكس می‌كنيم؛ و در اثر كاری كه خداوند يعنی روح‌القدس در وجودمان انجام می‌دهد، با جلالی روزافزون، به تدریج شبيه او می‌شويم.»

دوست خوبم! امروز که روزت را به پیش می بری، پر برکت و دلگرم باش.

دوست عزیزم! بیا با این سرود ستایشی، خداوند را برای تکمیل کار او در ما جلال دهیم:

مشاهده مطالب بیشتر

شکر برای وجودتان!

20210728093415_6950b7da-8906-4d42-bdea-cf0dc8efa328

آیا مایل به دریافت پیغام های روزانه ی ما در جعبه ی دریافت ایمیل خود هستید؟ ثبت نام نمایید.