تو ساخته ی دست خداوندی!

تو ساخته ی دست خداوندی!

خانه | Miracles | تو ساخته ی دست خداوندی!

معتبرترین و خاص ترین خانه ی مد جهان، افراد  را تشویق می کند، رویاپردازی کنند. هر لباسی  که در نمایش مد، به تصویر کشیده می شود، یک اثر هنری واقعی و بی نظیر است… چیزی منحصر به فرد، که با دقت زیاد دوخت و دوز، طراحی شده توسط خیاط های هنرمند و مجرب و زبردست دوخته شده و تمام مراحل دوخت لباس از ابتدا تا انتها توسط دست با دقت زیاد انجام شده است!

خدای ما هم خالق و هنرمندی شگفت انگیز است که آثار هنری باورنکردنی ای در جهان، خلق کرده است… و تو یکی از شاهکارهای هنری زنده ی او هستی!

در کتاب مقدس، اشعیا باب 43 آیه ی 7 آمده است: «تمام کسانی که مرا خدای خود می دانند، خواهند آمد، زیرا ایشان را برای جلال خود آفریده ام.»

در اینجا این آیه برای شخص تو نوشته شده است!  «تو را به اسم خوانده ام، تو را برای جلال نام خود آفریده ام. من تو را شکل داده ام، بله! تو را ساخته ام.»

 خدا تمامی ویژگی های تو را از رنگ چشم گرفته تا شخصیت تو، همه را با دقت انتخاب کرده است.

دوست من! چند نفر از ما یک سری گره های کوچک و احساس ناامنی در خود داریم، چه فیزیکی یا شخصیتی یا هر چیز دیگر! اما امروز این را بدان که خدا تو را همانطور که هستی بسیار دوست دارد.

وقتی که به تو نگاه می کند تو را کامل و بی نقص می بیند نه آنطور که راجب خودت فکر می کنی. او تو را از طریق خون عیسی مسیح، قدوسیت و فیض و عشق او می بیند!

ممکن است باورش برای تو سخت باشد، اما امروز انتخاب کن و ایمان داشته باش که خدا با عشق و دقت تمام تو را آفریده است.

تو بی نظیر، منحصر به فرد و عزیز دل پدر آسمانی هستی!

مشاهده مطالب بیشتر

آیا مایل به دریافت پیغام های روزانه ی ما در جعبه ی دریافت ایمیل خود هستید؟ ثبت نام نمایید.