تعالیم پدر آسمانی را بپذیر!

تعالیم پدر آسمانی را بپذیر!

خانه | Miracles | تعالیم پدر آسمانی را بپذیر!

نقش والدین، انتقال دادن دانشی که دارند به فرزندانشان، و همینطور تربیت، پرورش، نظارت، تنبیه و هدایت آنها است.
این یکی از امتیازات خیلی خوب پدر و مادر بودن است! به عنوان یک پدر، عاشق به اشتراک گذاشتن تجربیاتی که داشته‌ ام و گفتگو کردن درباره مسائل با فرزندم هستم.

خدا، پدر آسمانی ات، نیز می خواهد به تو بیاموزد و مسیری را که باید دنبال کنی به تو نشان دهد!

در کتاب مقدس، تثنیه باب 8، آیه ی 5 آمده است: “پس به یاد داشته باشید، همان طور که پدر، پسر خود را تأدیب می کند، خداوند خدایتان نیز شما را تأدیب می‌نماید.”

یک کودک 2 ساله همان درس های یک نوجوان 15 ساله را نمی آموزد. آنها در فصول مختلف زندگی هستند، در نتیجه سؤالات یا نیازهای یکسانی ندارند.

خداوند هر روز در خلوت دعا منتظر توست تا جانش را به تو بدهد و قلبش را به روی تو بگشاید.

خدا کاملاً تو، موقعیت و وضعیت زندگی تو را درک می کند. خواه سرشار از آرامش و شادی یا غرق در تردید و ترس باشی، پدر تو، دقیقاً می‌داند به چه چیزی نیاز داری.
لطفا به این شهادت زیبا از زبان یکی از عزیزان همراه ما، توجه کن: «روزانه، در هر وضعیتی که باشم، وقتی «هر روز، یک معجزه» را می‌خوانم، خداوند برای آن پاسخی دارد. از نظر روحی بسیار رشد کرده ام زیرا می دانم که خدا صدای من را می شنود و جواب می دهد. شکر خداوندم بابت این پیام هایی که هر روز به من کمک می کنند. هر روز صبح از خواب بیدار می شوم و منتظر هستم، ببینم خدا در آن روز چه خواهد گفت.»

دوست عزیز! با خواندن کلام، برای فصلی از زندگی که در حال گذراندن آن هستی، نصیحت یا پیشنهاد گرانبها و مناسبی دریافت می کنی. از آنجا که هیچ چیز بر خدا پوشیده نیست و او آینده را کاملاً می داند، بهتر از دیگران می تواند به تو مشاوره دهد.

دعا می کنم، امروز به صورت شخصی و خاص با او ملاقات کنی.

مشاهده مطالب بیشتر

شکر برای وجودتان!

20210728093415_6950b7da-8906-4d42-bdea-cf0dc8efa328

آیا مایل به دریافت پیغام های روزانه ی ما در جعبه ی دریافت ایمیل خود هستید؟ ثبت نام نمایید.