یک ارتباط پر سرعت را تجربه کن!

یک ارتباط پر سرعت را تجربه کن!

خانه | Miracles | یک ارتباط پر سرعت را تجربه کن!

آیا تا به حال به دلیل سرعت کم اینترنت منتظر دانلود فایلی به حجم ده یا صد مگابایت شده ای؟ دانلود، ممکن است چندین ساعت یا چند روز طول بکشد! اما اگر یک اینترنت پر سرعت داشته باشی، همین دانلود ممکن است فقط چند دقیقه طول بکشد. تفاوت، باور نکردنی است، این طور نیست؟

 آیا تا به حال متوجه شده ای که برخی از مسیحیان نسبت به دیگران، ارتباط بهتری با خدا دارند؟

کتاب مقدس، اعمال رسولان، فصل 10، آیه های 34 و 35، در این مورد می گوید: «آن گاه پطرس جواب داد: حالا می فهمم که فقط یهودیان محبوب خدا نیستند! بلکه هر کس از نژاد و قومی که خدا را بپرستد و کارهای نیک بکند، مورد پسند او واقع می شود.»

به عبارت دیگر، خداوند “حیوان خانگی” یا “فرزند مورد علاقه” ندارد.  بنابراین، چه چیزی به ما کمک می‌کند تا ارتباط بهتری با او داشته باشیم؟ در اینجا 7 کلید کاربردی وجود دارد:

 1- به طور منظم در مورد خداوند فکر کن. چرا که ما همان چیزی هستیم که قلباً به آن فکر می کنیم!

 2- در کلام خداوند تعمق کن. نه فقط با خواندن یک آیه از سر عادت، بلکه با تأمل در چندین آیه، روی کلمه ای که با قلب ات صحبت می کند، تمرکز کن!

 3- به روح القدس اجازه بده تا با تو صحبت کند و در زندگی تو کار کند! برای خیلی از مسیحیان، شنیدن صدای خدا طبیعی نیست، اما کسانی که این کار را می کنند ارتباط بهتری با خدا دارند!

 4- عادت‌ها و انضباط‌های روحانی را به موقع انجام بده، مانند عیسی که مرتباً برای دعا به باغ جتسیمانی می‌رفت.

 5- خداوند را با سرودهای پرستشی ستایش کن! ستایش، ما را به خدا متصل می کند! مثلاً وقتی با آواز خواندن او را ستایش می کنیم، از شادی می درخشیم و دیگر در چهره هایمان شرمی دیده نمی شود. در کتاب مقدس، مزامیر، فصل 34، آیه ی 5، آمده است: «مظلومان به سوی او نظر کردند و خوشحال شدند؛ آن ها هرگز سرافکنده نخواهند شد.»

6- شکرگزار باش. شکرگزاری ما را به قلب خدا نزدیکتر می کند. روزهای خودت را با سپاسگزاری از خداوند شروع کن و به پایان برسان. حداقل 5 چیز را نام ببر که از بابت آنها سپاسگزار هستی.

7- از کسانی که در ایمانشان استوار هستند الگو بگیر!

پولس در کتاب مقدس، اول قرنتیان، فصل 11، آیه ی 1، می گوید: «پس از من سرمشق بگيريد، چنان كه من نيز از مسيح سرمشق می‌گيرم.»

به دنبال الگوی مناسب باش و از آن ها سرمشق بگیر. کاملاً طبیعی است که خداوند را بیشتر در زندگی خود خواهی دید!

دوست من! این لیست، همه چیز را شامل نمی شود، اما شروع خوبی است!

اگر ایده ی دیگری در مورد ارتباط داشتن با خدا داری، مشتاق هستیم که با ما به اشتراک بگذاری.

از تو دعوت می کنم که به این سرود ستایشی زیبا گوش بدهی:

مشاهده مطالب بیشتر

شکر برای وجودتان!

20210728093415_6950b7da-8906-4d42-bdea-cf0dc8efa328

آیا مایل به دریافت پیغام های روزانه ی ما در جعبه ی دریافت ایمیل خود هستید؟ ثبت نام نمایید.