کلید خوشبختی تو چیست؟

کلید خوشبختی تو چیست؟

خانه | Miracles | کلید خوشبختی تو چیست؟

 بسیاری از مردم به دنبال کلید خوشبختی، برای داشتن آینده ای شاد هستند و چون آن را پیدا نمی کنند، متاسفانه میزان مصرف داروهای ضد افسردگی و اقدام به خودکشی در بالاترینِ حدِ خود قرار گرفته است.

(کتاب مقدس، مزمور 16، آیه ی 11) می گوید: «تو راه حيات را به من نشان خواهی داد. حضور تو مرا از شادی لبريز می‌كند و بودن در كنار تو به من لذتی جاودانی می‌ بخشد.»

و همچنین در( کتاب مقدس، نحمیا، فصل 8، آیه 10) این طور می گوید: «نبايد غمگين باشيد، بلكه بايد جشن بگيريد و شاد باشيد، بخوريد و بنوشيد و از خوراک خود به فقرا بدهيد. اين شادی خداوندی، مايه ی قوت شما خواهد بود!»

دوست عزیز! امروز، از دعوت می کنم تا “بپذیری” که خوشبختی در ایمان به عیسای مسیح است. او راه، راستی و حیات است.

عیسی در اولین آموزش عمومی خود به نام “موعظه ی روی کوه” 9 اصل را برای دریافت برکت و شادی، به ما یاد داد.او 9 بار گفت “خوشا به حال” شما که…..

 بله، او 9 بار از کلمه ی “خوشبختی”  برای شروع عبارات موعظه ی اول خود استفاده کرد!

 دوستِ من! عیسی تنها راه خوشبختی است. این حقیقت که به آن ایمان داری، زندگی تو را پر می کند و وقتی خداوند تو را از روح خود پر کند، قدرت، محبت و حکمت او را دریافت خواهی کرد و هیچ چیز نمی تواند تو را متوقف کند یا مانع پیشرفت تو شود.

 زیرا عیسی، “منبع خوشبختی” در “تو” زندگی می کند!

به شهادتی از یک دوست همراه توجه کن: «عیسی برای لحظه‌ ای مرا رها نکرده است. حتی اگر در بدترین جای جهان، با بالاترین آمار قتل، فساد، تبعیض نژادی و نفرت زندگی کنم. یا حتی برخی بگویند که این قاره نفرین شده است، اما برای من، آن جا بهشت ​​است. چون خدا و دوستان مسیحی و خانواده‌ هایی از هر رنگ و نژاد، اطرافم را احاطه کرده‌ اند. دائماً خدا را ستایش می‌ کنند و خبر خوش را پخش می‌ کنند، و من هم پیام‌ های روزانه‌ ام را که هر روز از شما دریافت می‌ کنم با آن ها به اشتراک می‌ گذارم. خداوند به شما و تیم شما برکت بدهد…»

مشاهده مطالب بیشتر

شکر برای وجودتان!

20210728093415_6950b7da-8906-4d42-bdea-cf0dc8efa328

آیا مایل به دریافت پیغام های روزانه ی ما در جعبه ی دریافت ایمیل خود هستید؟ ثبت نام نمایید.