کلام خدا، نوری برای راه توست!

کلام خدا، نوری برای راه توست!

خانه | Miracles | کلام خدا، نوری برای راه توست!

دیر یا زود هر فردی خود را بر سر دوراهی زندگی می بیند. ممکن است به شکل یک فرصت حرفه ای، یک فرصت عاشقانه، و چیز دیگری باشد…

وقتی این لحظات فرا می رسند، اغلب احساس ترس واقعی از انتخاب اشتباه داریم. اما کلام خدا ساختاری باورنکردنی و تعیین کننده به ما می دهد. این چیزی است که در دوم سموئیل، باب 22، آیه ی 29، می گوید…

«تو، ای خداوند، چراغ من هستی؛ خداوند تاریکی مرا روشن می‌گرداند.»

بله! خداوند، بهتر از هر کسی آینده را می داند! او انتهای مسیری که تو انتخاب می کنی را می بیند. به همین دلیل، بسیار مهم است که با او مشورت کنی، دعا کنی، و خالصانه به دنبال اراده ی او باشی … نه بر اساس خواسته ها یا ترجیحات خودت، بلکه بر اساس آنچه که او عاشقانه تشخیص می دهد که برای تو بهترین است!

 حتی در تاریک ترین شب هم خداست که تو را روشن کرده و هدایت می کند. او مسیری را که باید طی کنی، روشن خواهد کرد… راهی که او برای تو انتخاب کرده است. خدایی که تو را دوست دارد و بهتر از هرکسی می شناسد، تو را با کلام خود و روح القدس هدایت خواهد کرد. بهترین انتخاب را انجام بده و با ایمان در مسیر اراده ی او برای زندگی خود قدم بردار!

لطفا به شهادت یکی از عزیزان همراه ما توجه کن: «من هر روز مشتاقانه منتظرم که روزم را با خواندن پیام “هر روز، یک معجزه” شروع کنم. این پیام ها، واقعاً طرز فکر من را برای تمام روز تنظیم می کند و به من کمک کرده تا تصمیمات بهتری برای روزم و آنچه خدا توسط روح القدس برای من در نظر گرفته است، بگیرم…»

دوست عزیز! بگذار این سرود ستایشی امروز تو را دلگرم کند که خدا راه تو را توسط روح القدس روشن کرده و هدایتت می کند!

https://youtu.be/JfDiaZK_1QQ


مشاهده مطالب بیشتر

شکر برای وجودتان!

20210728093415_6950b7da-8906-4d42-bdea-cf0dc8efa328

آیا مایل به دریافت پیغام های روزانه ی ما در جعبه ی دریافت ایمیل خود هستید؟ ثبت نام نمایید.