چه مبارک است بخشش!

چه مبارک است بخشش!

خانه | Miracles | چه مبارک است بخشش!

کتاب مقدس در لوقا باب 6، آیه ی 38 می‌گوید: «بدهيد که به شما داده خواهد شد، پيمانه‌ ی درست و فشرده و تکان داده شده و لبریز در دامن شما ریخته خواهد شد، زیرا با هر پيمانه‌ ای که به دیگران بدهید با همان پيمانه‌، عوض خواهيد گرفت.»

این عبارت ها پر از رمز و راز است، این طور نیست؟ چه طور ممکن است ما بدهیم و به ما داده شود؟

از نظر تئوری، اگر ساندویچ خود را به کسی بدهم، دیگر آن را ندارم! مگر اینکه قضیه را از زاویه ی دیگری ببینیم. من به یک نفر ساندویچ می دهم و در ازای آن لبخندی برای تشکر دریافت می کنم. قلب من پر از رضایت شده، بنابراین پر از شادی هستم.

 من چیزی را می دهم و در واقع آن را رها می کنم، اما چیزی با ارزش تر دریافت می کنم! چه کسی در طول روز نیازی به یک لبخند، قدردانی یا شنیدن “ممنونم که هستی” ندارد؟

 می بینی … چقدر “دادن” فرخنده است!؟

عیسی مسیح به ما آموخت که در بخشش، شادی و برکت فراوان وجود دارد. به یاد داشته باش كه عیسی مسیح در اعمال رسولان باب 20، آیه ی 35 گفت: «دادن از گرفتن فرخنده‌تر است.»

دوست من! از تو برای چیزی که قرار است امروز بدهی، سپاس گزارم. تو هم از خداوند برای آنچه به تو باز می گرداند، سپاس گزار باش! این وعده ی او برای توست.

یکی از همراهان کلیسا در پیامی این چنین نوشته است: “خداوند، من را از اسارت خارج کرد… من در بند بودم ولی او نجاتم داد و امروز به عظمت او ایمان دارم.

 من تا ابد شکرگزار خداوند هستم که محبت خود را به من نشان داد. خداست که با وجود همه ی سختی ها و مشکلاتم، مرا سرپا نگاه داشته است. هیچ چیز برای عیسی مسیح غیرممکن نیست. او از من حمایت می کند و شکرگزار او هستم. در آخر می خواهم بگویم هیچ وقت برای درک خدا و سپردن مشکلات به او، دیر نیست.  او از طریق ایمان و دعا، ما را حمایت می کند. خداوند پروردگاری قدرتمند است. قادر مطلق و با عظمت، معجزات بسیار انجام می دهد. جلال بر عیسی.»

  دوست خوبم! من هم با تو هستم و برایت دعا می کنم. امیدوارم قلب تو هم پر از محبت و شادی باشد.

مشاهده مطالب بیشتر

شکر برای وجودتان!

20210728093415_6950b7da-8906-4d42-bdea-cf0dc8efa328

آیا مایل به دریافت پیغام های روزانه ی ما در جعبه ی دریافت ایمیل خود هستید؟ ثبت نام نمایید.