وعده های خدا برای توست!

وعده های خدا برای توست!

خانه | Miracles | وعده های خدا برای توست!

همه ی وعده های خداوند در زندگی تو محقق می شوند.

می خواهم شفاف صحبت کنم. حتما بارها افرادی را دیده ای که قولی می دهند؛ مثلا می گویند: من همین هفته این کار را انجام می دهم… ولی هفته جدید شروع می شود و متاسفانه آن کار انجام نشده!

آیا تا به حال خودت هم خُلف وعده کرده ای؟ گاهی خود ما هم قولی داده ایم ولی به آن عمل نکرده ایم.

خوشبختانه خدا با ما انسان ها فرق دارد! او در کلام خود، در اشعیا، فصل 55، آیه 11، اعلام می کند: «كلام من نيز هنگامی كه از دهانم بيرون می‌آيد بی‌ثمر نمی‌ماند، بلكه مقصود مرا عملی می‌سازد و آنچه را اراده كرده‌ام، انجام می‌دهد.»

دوست من! مطمئن باش که خدا هر چه به تو وعده داده، محقق می شود! کلام او از بین نمی رود و نیست و نابود نمی شود. بلکه برعکس، به طور کامل به انجام می رسد و پس از آن به سوی خدا باز می گردد.

اگر گاهی دچار تردید می‌شوی، آگاه باش که کتاب مقدس اطمینان می‌دهد جمله «محقق خواهد شد» و آنچه خدا بخواهد «به انجام خواهد رسید».

خدا وعده های بسیار زیادی برای تو دارد، دوست خوبم! به طور مثال:

  • ●      وعده ی  نجات، طبق رومیان، فصل 10، آیه 9، این طور گفته شده: «درواقع، اگر انسان با زبان خود نزد ديگران اقرار كند كه عيسی مسيح خداوند اوست و در قلب خود نيز ايمان داشته باشد كه خدا او را پس از مرگ زنده كرد، نجات خواهد يافت.»

«من هديه‌ای نزد شما می‌گذارم و می‌روم. اين هديه، آرامش فكر و دل است. آرامشی كه من به شما می‌دهم، مانند آرامش‌های دنيا، بی‌دوام و زودگذر نيست. پس آسوده‌خاطر باشيد! نترسيد!»

 «او فرمود: اگر دستورات و احكام مرا كه خداوند، خدای شما هستم اطاعت كنيد و آنچه را كه در نظر من پسنديده است بجا آوريد، از تمام مرض هايي كه مصريان را بدان دچار ساختم در امان خواهيد ماند، زيرا من، خداوند شفا دهندهٔ شما هستم.»

دوست من! هیچ یک از این وعده ها بیهوده و توخالی نیستند. آنها برنامه و خواست خدا را در زندگی تو به انجام می رسانند.

یکی از عزیزان کلیسا به وعده های خداوند و تاثیر آنها در زندگیش اشاره کرده است. بخشی از پیام او را با شما به اشتراک می گذارم: «از وفاداری شما در ارسال ایمیل های مملو از وعده های کلام خدا، سپاسگزارم. من یکی از این پیام ها را چند روز پیش خواندم و امروز دوباره آن را مرور کردم… این کلام درست زمانی آمد که به آن نیاز داشتم. انگار قرار بود من برای آنچه امروز برایم پیش آمد، آماده شوم! در محل کار به من اطلاع دادند که امروز آخرین روز کاری من است. از شما بسیار سپاسگزارم که وعده ها و حقیقت خداوند را با من در میان گذاشتید. شنیدن خبر امروز به کمک آن ایمیل، کمی آسان تر شد. خداوند با این پیام ها ما را برای اتفاق های آینده آماده می‌کند. از صمیم قلب از شما ممنونم. اکنون می توانم با جسارت، اعتماد به نفس و با آرامش، با خدا در مورد وضعیت شغلی ام دعا کنم. این به من کمک می کند که بدانم خداوند دری جدید از فرصت ها را به روی من می گشاید تا وارد آن شوم. از تشویق و انگیزه ی شما سپاس گزارم. شکرگزار خداوند هستم.»

دوست خوبم! خدا هیچ وقت حرف های بی اساس نمی زند. او هر چه بگوید محقق می شود!

مشاهده مطالب بیشتر

شکر برای وجودتان!

20210728093415_6950b7da-8906-4d42-bdea-cf0dc8efa328

آیا مایل به دریافت پیغام های روزانه ی ما در جعبه ی دریافت ایمیل خود هستید؟ ثبت نام نمایید.