هیچوقت متوقف نشو!

هیچوقت متوقف نشو!

خانه | Miracles | هیچوقت متوقف نشو!

من اعتقاد دارم خداوند “میل به انجام کارهای خوب” را در قلب انسان ها قرار داده تا از این طریق دنیا را به جایی بهتر تبدیل کند. همچنین باور دارم که تمایل به انجام دادن کارهای خوب، ما را ملزم می کند که حرکت کنیم و کارهایی انجام دهیم؛ حتی اگر شرایط زندگی، مانع شود و نگذارد آن چه را که می خواهیم، انجام بدهیم…

       دوست من! چه چیزی به تو انگیزه ی حرکت می دهد؟ چه چیزی را می خواهی در این زندگی به انجام برسانی؟

      کتاب مقدس، در تیتوس، باب 2، آیه ی 14، می گوید: «او جان خود را در راه گناهان ما فدا كرد تا ما را از آن وضع گناه‌ آلودمان آزاد سازد، و از ما قومی خاص برای خود بوجود آورد، قومی كه دلی پاک داشته، مشتاق خدمت به مردم باشند.»

      یک عامل درونی به نام “انگیزه” ما را بلند می کند، حتی در سختی ها! “انگیزه” یک شعله ی درونی است که ما را به جلو می برد! انگیزه ما را به حرکت در می آورد! با این حال، گاهی اوقات ممکن است محو شود؛ و آن را حس نکنیم. وقتی این اتفاق می افتد، ما می توانیم به حضور خدا برویم و از او بخواهیم که این جرقه را روشن کند تا این اشتیاق، در درون ما، افزون و افزون تر شود!

       دوست خوبم! نگذار که متوقف شوی …سرنوشت و آینده، پیش روی توست. بهترین ها در مقابل توست! کارهای زیبایی برای انجام دادن داری. خداوند، وظایف خاصی برای تو تعیین کرده. او به فکر تو بوده وهست و می داند که از طریق تو، چه چیزهایی باید به انجام برسند.

       یکی از عزیزان همراه کلیسا، برای ما نوشته است: «”هر روز، یک معجزه” به من قدرت و شجاعت می دهد و برای من الهام بخش است… از شما ممنونم که زندگی من را چه از نظر روحی و چه از نظر جسمی تغییر دادید. از خداوند برای شما رحمت و برکت می طلبم.»

      دوست عزیز، برکت خدا را بر زندگی تو اعلام می کنم و از خداوند می خواهم  انگیزه و اشتیاق تو را در انجام اراده ی خودش تقویت کند! ایمان دارم که این کار، در همین لحظه انجام شده است!

مشاهده مطالب بیشتر

شکر برای وجودتان!

20210728093415_6950b7da-8906-4d42-bdea-cf0dc8efa328

آیا مایل به دریافت پیغام های روزانه ی ما در جعبه ی دریافت ایمیل خود هستید؟ ثبت نام نمایید.