هر کاری در اراده ی خدا انجام دهی، ارزشمند است!

هر کاری در اراده ی خدا انجام دهی، ارزشمند است!

خانه | Miracles | هر کاری در اراده ی خدا انجام دهی، ارزشمند است!

ممکن است، خودت را در دستان خداوند کوچک و حتی بی فایده احساس کنی. گاهی اوقات، احتیاجات تو و نیازمندی های دنیا آنقدر زیاد است که می گویی: “خداوندا، اصلاً من به عنوان یک انسان کوچک، چگونه می توانم تفاوتی ایجاد کنم؟”

اما خداوند به ابرقهرمانان نیاز ندارد… او فقط به افراد وفادار نیاز دارد.

شاید تنها کاری که خداوند انتظار دارد، امروز انجام دهی، لبخند زدن به آن خانم سالمندی باشد که در طول سال های زندگی درمانده شده است. ممکن است این کار تو، او را بیشتر از آنچه فکر می کنی دلگرم کند.

یا تنها چیزی که خدا منتظر است از طریق تو به انجام برسد، این باشد که در محل کار خود، تمام تلاشت را به کار بگیری که به سود کسب و کار کمک کنی.

پس تنها چیزی که خدا از تو انتظار دارد، این است که در همان جایی که هستی، با آنچه به تو داده شده وفادار باشی و بمانی.

آنچه داری و می دهی ارزش بسیار زیادی دارد! از همه خوانندگان وفادار «هر روز، یک معجزه» سپاسگزارم. می خواهم چندین شهادت شگفت انگیز را با شما به اشتراک بگذارم:

یکی از عزیزان برای ما نوشته است: به لطف «هر روز، یک معجزه»، روزم را به خدا تقدیم می‌کنم و اراده ی او را می طلبم… اکنون راحت‌ تر وقت می گذارم و پیام ها را می خوانم، چه در رختخوابم وقتی از خواب بیدار می‌شوم، چه در حال آماده شدن برای آن روز یا در حین راه رفتن و به طور ناخودآگاه دعا می کنم. قطعاً تغییرات مثبتی را در نحوه ی واکنش دادن به موقعیت‌ هایی که در طول روز پیش می آیند تجربه خواهم کرد. آرامش فوق‌ العاده عمیقی دارم. همچنین احساس سبکی و شادی بیشتری می کنم.

عزیز دیگری نوشته است: “هر روز، یک معجزه”، مثل یک فرشته ی نگهبان است که مراقب من است. هر روز، مشتاقانه منتظر این برکت بوده و واقعاً قدردان آن هستم. احساس می کنم خداوند مستقیماً با من صحبت کرده و می خواهد تنها در اراده ی او قدم بردارم. بسیار سپاسگزارم.

یکی دیگر از عزیزان همراه ما اینطور نوشته است: این واقعاً یک موهبت فوق‌العاده است که هر روز صبح از خواب بیدار می‌شوم و «نامه‌ ای عاشقانه» دریافت می‌کنم که به من یادآوری می‌کند، خدا مرا دوست دارد و اراده ی او برای من به انجام خواهد رسید. قبل از شروع روز کاری، ایمیل شما را می خوانم و روزم را با چشم اندازی نو و عالی شروع می کنم. ممنون که هستید.

عزیز دیگری از همراهان ما نوشته است: دو ماه است که با «هر روز، یک معجزه» آشنا شده ام و پیام‌ها را در جهت رشد معنوی خود الهام‌ بخش می‌دانم. همیشه قبل از اینکه به سر کار بروم و هر روز در حالی که نشسته ام و ناهار می خورم پیام ها را می خوانم. این موضوع به من کمک می کند تا برای هر شرایطی که ممکن است با آن روبرو شوم، آماده باشم. زیرا همراه با پیام ها به کتاب مقدس مراجعه می کنم. با وجود خدا در زندگی ام، هیچ کاری نیست که نتوانم انجام دهم و اگرچه به دلیل ماهیت کارم، استرس زیادی دارم، اما او همیشه هست تا مرا راهنمایی کند. او همیشه در کنار من بوده و هرگز مرا ناامید نکرده است. بهترین چیز این است که او بسیار صبور است، هرگز از من دست نمی کشد و در انتخاب هایم اراده اش را به انجام می رساند.»

بله دوست عزیز، خدا می تواند کارهای بزرگ و شگفت انگیزی انجام دهد اگر آنچه را که روز به روز به تو داده می شود، به او سپرده و تنها اراده اش را جستجو کنی.

باشد که خداوند من و تو را در همان جایی که هستیم وفادار بیابد و باشد که از این طریق جلال او بار دیگر آشکار شود!

مشاهده مطالب بیشتر

شکر برای وجودتان!

20210728093415_6950b7da-8906-4d42-bdea-cf0dc8efa328

آیا مایل به دریافت پیغام های روزانه ی ما در جعبه ی دریافت ایمیل خود هستید؟ ثبت نام نمایید.