هر روز، یک، معجزه را تجربه کن!

هر روز، یک، معجزه را تجربه کن!

خانه | Miracles | هر روز، یک، معجزه را تجربه کن!

معجزات، از شخص عیسی مسیح و خدمتش بر روی زمین جدایی ناپذیر بودند. همانطور که در کتاب مقدس، یوحنا باب 21، آیه ی 25 آمده است: «من گمان می کنم اگر تمام رویدادهای زندگانی عیسی در کتاب ها نوشته می شد، دنیا گنجایش آن را نمی داشت!»

عیسی در طول سه سال خدمت خود معجزات بسیاری انجام داد: شفای نابینایان، فلج ها، جذامیان، کر و لال ها، دیو زده ها و غیره. او همچنین آیات و نشانه های خارق العاده بسیاری آورد؛ از جمله تبدیل آب به شراب، و صید معجزه آسای ماهی، آرام کردن طوفان، تکثیر نان و ماهی و…

با این معجزات، عیسی می خواست توسط رحم خود به نیاز انسان ها پاسخ دهد. او هرگز کاری برای جلال خود انجام نداد، مگر برای جلال پدرش، کسی که در همه این کارها با او بود. عیسی، این معجزات را به نام پدر و به وسیله او انجام داد.

 در کتاب مقدس، یوحنا باب 11، آیه ی 41 آمده است: “پس سنگ را کنار زدند. آنگاه عیسی به آسمان نگاه کرد و فرمود: «پدر، شکر می کنم که دعای مرا شنیده ای.»

 دوست من! امروز، عیسی، در تو زندگی می کند! می دانی این یعنی چه؟ یعنی معجزه در درون تو و از طریق تو ظاهر می شود و آرامش و شادی ای که به دنیا منتشر می کنی، یک معجزه است!

دعای من برای تو این است که معجزه ی خدا را هر روز تجربه کنی!

لطفا، به شهادتی از یک دوست همراه توجه کن: «سلام، من روز چهارشنبه معجزه ای دریافت کردم. سه سال پیش به دلیل یک تومور شاهرگی که به رگ گردنم چسبیده بود، عمل جراحی مغز انجام دادم… این کار پیچیده بود، اما خدا حتی، جراحی را بدون عارضه انجام داد… او همیشه مراقبم است. یک روز قبل از جراحی سایت شما را پیدا کردم … از دعای شما و خدمت شما متشکرم! خدا به شما برکت دهد! من هنوز کمی بی ثباتم، اما  شاید شهادت من برای کسی برکت داشته باشد!»

مشاهده مطالب بیشتر

شکر برای وجودتان!

20210728093415_6950b7da-8906-4d42-bdea-cf0dc8efa328

آیا مایل به دریافت پیغام های روزانه ی ما در جعبه ی دریافت ایمیل خود هستید؟ ثبت نام نمایید.