موفقیت واقعی چیست؟

موفقیت واقعی چیست؟

خانه | Miracles | موفقیت واقعی چیست؟

 چندین سال پیش در حال پیاده روی در مسیری بودم. احساس کردم خدا مرا صدا کرد و از من سوالی پرسید که مدام در قلب من تکرار شد: “چگونه متوجه می شوی، در کاری که برای من انجام می دهی موفق هستی؟”

 من پاسخ دادم: «ساده است. من موفقیت را با تعداد افرادی که قلب شان را به تو می دهند، می سنجم. اگر میلیون ها نفر به تو ایمان بیاورند، پس تلاش های من موفقیت آمیز بوده است.»

 جوابی که از خدا شنیدم این بود: “فرزندم، قلب میلیون‌ ها نفری که از طریق خدمت تو لمس شده‌ است، برای من مهم نیست. البته آرزوی من این است که دنیا پسرم عیسا را بشناسد و نجات یابد. اما مهم تر از همه، عمق رابطه است که از نظر من اهمیت زیادی دارد. آیا این افراد با من وارد رابطه می شوند؟ همچنین، آیا خود تو در کنار خدمت هایی که داری، رابطه ات را با من گسترش می دهی؟

 مات و مبهوت بودم. از نظر خودم، کارهای “بزرگی” انجام داده بودم و از طریق فضای مجازی و خدمت هایی که انجام داده بودم به تعداد بسیار زیادی از مردم کمک می کردم. اما مجبور بودم بپذیرم که نکته ی اصلی را فراموش کرده بودم…

دنیای ما روی تعداد پروژه ها، نتایج، کارایی، اعداد و پول متمرکز شده است. اما خدا؛ به رابطه، محبت و بخشش علاقه دارد. خدا روابط عمیق را دوست دارد. او ما را فرا می خواند تا مانند او باشیم. همچنین، او ما را دوست خود می خواند… (می توانی در این مورد به کتاب مقدس، انجیل یوحنا، فصل 15، آیه ی 15، مراجعه کنی).

 خداوند، ابتدا ما را به رابطه دعوت می کند!

 دوست من! آیا می خواهی که خدا قلب تو را از محبت کردن به دیگران پر کند؟ کارهای بزرگ انجام بده، شاهکارهای بزرگی را برای او انجام بده، انجیل را به همه موعظه کن، همه ی ملت ها را شاگرد بساز، اما آن چه عیسا در کتاب مقدس، یوحنا، فصل 13، آیه ی 35، گفت را فراموش نکن: «محبت شما به يكديگر، به جهان ثابت خواهد كرد كه شما شاگردان من می‌باشيد.»

 من به قدرت روابط دوستانه ایمان دارم. در دوستی، رابطه با افراد، بر بیان نظر و یا انجام پروژه ها اولویت دارد. از طریق روابط است که می توانیم آن چه را که داریم، بدهیم و آن چه را که دیگران به ما می دهند، دریافت کنیم!

 همان طور که عیسا به خوبی گفت: “من شما را دوست خود خوانده ام…”

 به شهادتی از یک دوست همراه توجه کن: «سلام، می‌ خواهم ابتدا از خدا تشکر کنم که شما را سر راه من قرار داد، چون به راستی به این کلام عالی خداوند نیاز دارم. هر روز صبح که ایمیل ام را باز می‌ کنم، این کلماتی که از طرف خداست به من انگیزه می‌ دهند. همیشه پیام ها حاوی جمله های تشویق‌ کننده‌ هستند که به موقع به من تأیید می‌ دهند. نمی‌ توانم جلوی ریختن اشک‌ های ام را بگیرم، وقتی آن چه را که فرستاده شده، می‌ خوانم با شرایطی که در آن هستم یا از آن عبور کرده‌ام، یا از آن با خدا صحبت کرده ام تطابق دارد… هم گریه می کنم و هم لبخند می زنم و خدا را بابت این تایید های به موقع شکر می کنم. پدر، من از تو می خواهم که تمام کسانی را که شهادت هایی از زندگی خود به اشتراک می گذارند، برکت بدهی. ایمیل های شما برای من یک معجزه بوده است و من از صمیم قلب ام از شما قدردانی می کنم… ممنونم که هستید!»

مشاهده مطالب بیشتر

شکر برای وجودتان!

20210728093415_6950b7da-8906-4d42-bdea-cf0dc8efa328

آیا مایل به دریافت پیغام های روزانه ی ما در جعبه ی دریافت ایمیل خود هستید؟ ثبت نام نمایید.