مانند خداوند، بهترین هدیه باش!

مانند خداوند، بهترین هدیه باش!

خانه | Miracles | مانند خداوند، بهترین هدیه باش!

 به طور کلی، ما بیشتر در مناسبت های خاص هدیه می دهیم یا می گیریم.  به عنوان مثال، ما معمولاً در روز استقلال یک کشور یا روز شکرگزاری هدیه نمی دهیم. اما در کریسمس، روز ولنتاین و تولد ها، هدیه می دهیم!

 می دانی به چه فکر می کنم؟ به این که خداوند منتظر یک موقعیت خاص نیست که به ما هدیه بدهد! من معتقدم که او به ما هدیه می دهد چون این کار را دوست دارد!

 کتاب مقدس در یعقوب، باب 1، آیه ی 17، می گوید: «از جانب خدا فقط مواهب نیکو و کامل به ما می رسد، زیرا او آفریننده ی همه روشنایی هاست و خدایی است تغییرناپذیر.»

 دوست من! پدر آسمانی تو چیزهای خوبی برای تو دارد. در واقع او بهترین چیزها را برای تو از قبل رزرو کرده است!

هیچ چیزی با آن چه که او می خواهد به تو بدهد برابری نمی کند:

  • آرامش، شادی، زندگی، آزادی.
  • ●      توانایی و آزادی برای انجام مأموریتی که او در زمین به تو سپرده است.
  • قدرت ادامه دادن و نور بودن در این دنیا، حتی زمانی که سخت است.

 و مهم تر از همه، خدا با ارزش ترین هدیه ی خود، عیسی را از روی محبت به ما عطا کرد:

«زیرا خدا به قدری مردم جهان را دوست دارد که یگانه فرزند خود را فرستاده است، تا هر که به او ایمان آورد، هلاک نشود بلکه زندگی جاوید بیابد.» (می توانی در این مورد، به کتاب مقدس، یوحنا، باب 3، آیه ی 16، مراجعه کنی).

 دوست خوبم! حتی همان طور که خداوند بهترین هدایای خود را به تو داده است، تو نیز می توانی از طریق محبت او، به دیگران کمک کنی. تو برکت داده شدی که برای دیگران برکت باشی!  آزادی بسیار زیادی در بخشیدن به دیگران وجود دارد، زیرا همانند پدر از بخشیدن خرسند خواهی شد!

 همان طور که در اعمال رسولان، باب 20، آیه ی 35، آمده است: «از لحاظ کار سخت و کمک به فقرا نیز پیوسته برای شما نمونه بودم، چون کلمات عیسای خداوند را به خاطر داشتم که فرمود: دادن بهتر از گرفتن است.»

 حالا که صحبت از هدایا شد، آیا “هر روز، یک معجزه”، یک هدیه در زندگی تو ست؟

 در عبرانیان، باب 13، آیه های 15 و 16، می خوانیم: «پس به یاری عیسی، و با بیان عظمت نام او، شکرگزاری خود را همچون قربانی به خدا تقدیم نماییم. از نیکوکاری و کمک به نیازمندان غافل نشوید، زیرا این گونه اعمال، مانند قربانی هایی هستند که خدا را بسیار خشنود می سازند.»

 آیا دوست داری با من دعا کنی؟ «خداوندم، از تو سپاس گزارم. تو به من بهترین هدایا را داده ای. ممنون که پسر ات را از روی محبت فرستادی!  از تو برای آرامش، شادی، قدرت و زندگی ام سپاس گزارم. دعا می کنم کمکم کنی تا امروز مثل تو باشم. می خواهم بی چشم داشت به این دنیا محبت بدهم!  از تو برای آزادی و لذتِ بخشش سپاس گزارم. در نام عیسی، آمین.»

مشاهده مطالب بیشتر

شکر برای وجودتان!

20210728093415_6950b7da-8906-4d42-bdea-cf0dc8efa328

آیا مایل به دریافت پیغام های روزانه ی ما در جعبه ی دریافت ایمیل خود هستید؟ ثبت نام نمایید.