لیست کارهای روزانه ات را به مسیح بسپار!

لیست کارهای روزانه ات را به مسیح بسپار!

خانه | Miracles | لیست کارهای روزانه ات را به مسیح بسپار!

دوست عزیز! مطمئنا باید روزانه، کارهایی را انجام دهی… هر کاری را که باید تا پایان روز به اتمام برسانی، در یک نرم افزار برنامه ریز، روی یک تکه کاغذ یادداشت که می توانی جایی بچسبانی یا پشت یک سررسید قدیمی می نویسی.

به عنوان مثال… خرید مواد غذایی، بردن بچه ها به تمرین فوتبال، قرار ملاقات دندان پزشکی و غیره. گاهی اوقات روزهایت شامل فهرست هایی به ظاهر پایان ناپذیر از کارهایی است که باید انجام دهی. اما کتاب مقدس در مزمور 118، آیه ی 24 در مورد این روزها می گوید …

“این است روزی که خداوند ساخته است، در آن وجد و شادی کنیم!”

بله دوست من! این روز، یک هدیه است! تصمیم داری چطور آن را برای خود بسازی؟ نگرش امروزت می تواند تو را در آرامش خداوند نگاه دارد یا از آن دور کند.

از تغییرات لحظه آخری ای که امروز با آن ها روبرو می شوی با شادی و سپاسگزاری استقبال کن. چشمان خود را بر خداوند و نقشه ی او نگاه دار. اگرچه ممکن است آن چیزی نباشد که تصور می کنی، اما بدون هیچ شکی، بهترین گزینه برای توست!

دوست خوبم! لطفا با من دعا کن: «خداوندا، این روزی است که تو ساخته ای. از آن خوشحال شده و لذت خواهم برد. می خواهم از همه ی چیزهایی که قرار است امروز و فردا اتفاق بیفتد خوشحال باشم. ایمان دارم و اعتراف می کنم که تو بهترین ها را برای من می خواهی و با شادی از تغییرات غیر منتظره ی الهی تو استقبال می کنم. در نام پر جلالت طلبیدم، آمین.»

مشاهده مطالب بیشتر

شکر برای وجودتان!

20210728093415_6950b7da-8906-4d42-bdea-cf0dc8efa328

آیا مایل به دریافت پیغام های روزانه ی ما در جعبه ی دریافت ایمیل خود هستید؟ ثبت نام نمایید.