قلب خود را با قلب عیسی، هماهنگ کن

قلب خود را با قلب عیسی، هماهنگ کن

خانه | Miracles | قلب خود را با قلب عیسی، هماهنگ کن

در کتاب مقدس، عاموس باب 3، آیه ی 3 آمده است: “آیا دو نفر می توانند با هم راه روند اگر درباره ی مسیر خود توافق نکرده باشند؟”

دوست عزیز! نوازندگان از ابزارهای مخصوصی جهت کوک کردن سازها با صدای خود استفاده می کنند، تا صدای تمیز و نابی را پخش کنند.

اگر می خواهی زمانی با یک گروه بنوازی، ابتدا باید از ابزار تنظیم نت استفاده کنی و ساز خودت را کوک کنی. آن وقت  می توانی همراه نوازندگان دیگر آهنگ های زیبایی بنوازی.

پس، قلبت را با قلب عیسی تنظیم کن! وقتی از طریق یک رابطه ی زنده با خدا، قلب و افکارت با افکار و قلب او هماهنگ شوند، تو با او هم جهت می شوی. زندگی ات مانند او سرشار از پویایی و زنده بودن می شود! تو پژواک خدا شده، برای او طنین انداز می شوی و عاشق او خواهی شد.

لطفا، به این پیام های زیبا که برای من ارسال شده اند، توجه کن:

عزیزی نوشته است:  “این آرامش بخش است که هر روز صبح، موضوع مهمی داشته باشی و آن را در دعای روزانه ی خود با خداوند در میان بگذاری و پس از آن روزت را شروع کنی. آن وقت است که در طول روز متوجه ی حمایت خداوند از خودت خواهی شد”.

عزیز دیگری نوشته است: شکرگزار هستم که خداوند توسط “هر روز، یک معجزه” من را از ضعفی که در آن بودم، بلند کرده و کمک کرد تا روی پای خودم بایستم. من در خداوند خیلی خوشحالم. شکرت خداوندم.

یکی دیگر از عزیزان برای نوشته است: هر روز، با خدا، راه می روم. او نفسش را در من می دمد. تمام تلاشم را می کنم تا در طول روز، با هر فردی که در تماس هستم، با دقت به او گوش کنم و در صورت نیاز کمکش کنم. صندوقدار یک رستوران هستم و به هر مشتری ای که وارد مغازه می شود، یادآوری می کنم که خدای ما زنده است و همه ما را دوست دارد و برایشان دعا می کنم که روز پر برکتی داشته باشند. باور دارم که  خدا همکار من است. ھر روز از او می خواھم، چشم و گوش و زبان من باشد و لحظه ای ترکم نکند.

دوست من! امروز صدای عیسی را پخش کن تا به گوش همه برسد!

مشاهده مطالب بیشتر

شکر برای وجودتان!

20210728093415_6950b7da-8906-4d42-bdea-cf0dc8efa328

آیا مایل به دریافت پیغام های روزانه ی ما در جعبه ی دریافت ایمیل خود هستید؟ ثبت نام نمایید.