قدرت او در ضعف تو نمایان می شود.

قدرت او در ضعف تو نمایان می شود.

خانه | Miracles | قدرت او در ضعف تو نمایان می شود.

واکنش ها و سوالات زیادی از خوانندگان دریافت کردم، در رابطه با این موضوع که: وقتی شفا نمی یابیم، چه کنیم؟ این پاسخ کوتاه را می نویسم و امیدوارم در موردِ موضوعِ بسیار مهمِ شفایِ “خداوند”، به ویژه برای کسانی که از بیماری رنج می برند، توضیحاتی را داده باشم.

من صد در صد معتقدم که خدا، خدای شفا دهنده است. او تغییر نکرده، و دیروز، امروز و تا به ابد همان است. کتاب مقدس، عبرانیان، فصل 13، آیه ی 8 می گوید: «عيسی مسيح امروز نيز همان است كه ديروز بود و هرگز تغيير نخواهد كرد.»

با این حال، من همچنین ایمان دارم که او پادشاه است. خدا قول نداده است که همه ی بیماران را در این جا شفا دهد. آیا به این معناست که ما نباید برای شفا دعا کنیم؟ نه، کاملا بر عکس!

کتاب مقدس ما را تشویق می کند که با ایمان دعا کنیم و از خدا، درخواستِ “شفا” داشته باشیم، زیرا که خدا در عین حال که پادشاه است، محبت هم است.

بیا با هم این شهادت عالی را بخوانیم: «من بیمارم، اما در عین حال جزئی از برنامه ی خدا هستم. نگاه، توکل و امیدم به عیسای مسیح است. و اینکه او مرا رها نکرده و نمی کند. قدرت او در ضعف من کامل می شود. خداوندا از تو سپاسگزارم که وفادار هستی.»

اگر در حال حاضر داری از یک بیماری رنج می بری، مطمئن باش خداوند تو را رها نکرده است. او هر روز و در شرایط خوب و بد، در بیماری و سلامتی در کنار توست و از تو حمایت می کند.

من تو را تشویق می کنم که این آیات را بخوانی: متی، فصل 28، آیه 20 و مزمور 54، آیه 4 و مزمور، 27 آیه 1 و مزمور 46، آیه 1 و اشعیا، فصل 44، آیه 2.

در نهایت، “شفا”، بزرگترین معجزه ایست که به هر ایمان دار، وعده داده شده است. معجزه ی نجات، بخشش گناهان و وعده ی حیات جاودان، جایی که در آن غم، اشک، بیماری و مرگ وجود ندارد. این همان وعده ایست که در کتاب مقدس، مکاشفه، فصل 21، آیه ی 4 می خوانیم:«خدا تمام اشك ها را از چشمان آنها پاک خواهد ساخت. ديگر نه مرگی خواهد بود و نه غمی، نه ناله‌ای و نه دردی، زيرا تمام اين ها متعلق به دنيای پيشين بود كه از بين رفت.»

دوست من! تو را تشویق می کنم که رابطه ات را با خدا عمیق تر کنی، منتظر او بمانی و کلام اش را بخوانی و با دیگران به اشتراک بگذاری. چرا که او سرچشمه ی حیات است! و چیزی که در پایان می خواهم بگویم و بسیار مهم است: رابطه ی روزانه، عمیق و صمیمانه ی ما با خداوند است و در این رابطه است که برکات او بر زندگی تو جاری می شود که شامل شفا و قدرت ایستادگی در برابر مشکلات و آزمایش ها است. باشد که خداوند همچنان تو را برکت دهد.

مشاهده مطالب بیشتر

شکر برای وجودتان!

20210728093415_6950b7da-8906-4d42-bdea-cf0dc8efa328

آیا مایل به دریافت پیغام های روزانه ی ما در جعبه ی دریافت ایمیل خود هستید؟ ثبت نام نمایید.