غیر ممکن ها را به دستان خداوند بده!

غیر ممکن ها را به دستان خداوند بده!

خانه | Miracles | غیر ممکن ها را به دستان خداوند بده!

 امروز قصد دارم داستانی را با تو به اشتراک بگذارم که امیدوارم باعث لبخندت شود.

 یکی از همکاران من از طرفداران پر و پا قرص قهوه، به ویژه قهوه فوری است!  فقط باید یک پَد قهوه در دستگاه قرار گیرد، یک دکمه فشار داده شود و تمام.

 او به من گفت، یک روز صبح که خیلی سخت از خواب بیدار شده بود، به سراغ دستگاه قهوه ساز رفته و آن را روشن کرده بود، به خاطر خواب آلودگی فراموش کرده بود، پَد قهوه را بگذارد و فقط یک فنجان آب داغ دریافت کرده بود!

او همه وسایل لازم را داشت: دستگاه قهوه ساز، برق، آب گرم،… فقط پَد قهوه را نداشت.

فکر می کنی، چه می شد اگر ایمان هم کمی این گونه بود؟

وقتی خدا از تو می‌خواهد که به او اعتماد کنی، باید در عمل نشان دهی که تو واقعاً به او توکل کردی!  اینکه تو حقیقتا آماده هستی تا زندگی خود را به دستان او بسپاری.

زمانی که غیرممکن ها را به دست خدا می سپاری، این چنین است که معجزه رخ می دهد. برای این کار، باید از یک ایمان عملی، به مانند پَد قهوه ای که همکارم نیاز داشت، استفاده کنی و بقیه به عهده خداوند است.

در کتاب مقدس، متی  باب 21، آیه 21 آمده است: «عيسی به ايشان گفت: باور كنيد اگر شما نيز ايمان داشته باشيد و شک نكنيد، نه فقط اين كار، بلكه بزرگتر از اين نيز انجام خواهيد داد. حتی می‌توانيد به اين كوه زيتون دستور بدهيد كه از جای خود كنده شده، به دريا بيفتد و يقيناً دستور شما، اجرا می‌شود.»

به شهادت یکی از همراهان عزیز ما توجه کن: «من تا سال گذشته در اوج مشکلات بودم.  در اوایل فصل زمستان در یک کلیسای محلی، عیسی را در قلبم پذیرفتم و در اوایل  بهار به کلیسایی در نزدیکی محل سکونتم پیوستم. از آن زمان، شروع به مطالعه کتاب مقدس و همچنین یادگیری تعالیم مسیحیت در کلیسا کردم. من به طور تصادفی به “هر روز، یک معجزه” برخوردم و فکر می کنم این هم یک معجزه از طرف خداست. ممنونم عیسی. من هر روز، ایمیل های شما را مانند یک درس می دانم.  این موضوع، کمک زیادی  به من کرده است تا وفاداری ام  را به خدا افزایش دهم. دعا می کنم، خداوند، به شما شجاعت بی پایان عطا کند. من هر روز بیشتر از یک ساعت را با کلام خدا می گذرانم.  اکنون روابط من با اعضای خانواده به مراتب بهتر از قبل شده است. من سیگار و الکل را که برایم یک کار غیرممکن بود، ترک کرده ام. درد طولانی در ناحیه ی ستون فقرات من تقریباً به حد ناچیز کاهش یافته است و مطمئن هستم که خداوند بقیه را نیز از بین خواهد برد. شگفت‌انگیزترین چیز این است که اکنون می‌توانم هر کسی را که به من بدی کند، به آسانی ببخشم، چیزی که 6 ماه پیش برای من غیرممکن بود.  ایمیل های شما کارهای زیادی برای پیشرفت رابطه من با خدا انجام داده است. از شما و تیم «هر روز، یک معجزه» سپاس گزارم، برکت خداوند با شما باشد و بماند.»

دوست من! دلگرم باش، مشکل خود را با ایمان، به حضور خدا بیاور، بنگر که او عمل می کند و ببین که معجزه رخ می دهد!

مشاهده مطالب بیشتر

شکر برای وجودتان!

20210728093415_6950b7da-8906-4d42-bdea-cf0dc8efa328

آیا مایل به دریافت پیغام های روزانه ی ما در جعبه ی دریافت ایمیل خود هستید؟ ثبت نام نمایید.