عیسی تاوان گناهان تو را داد!!

عیسی تاوان گناهان تو را داد!!

خانه | Miracles | عیسی تاوان گناهان تو را داد!!

در کتاب مقدس، اشعیا، فصل 53، آیه های 4 و 5 آمده است: «اين دردهای ما بود كه او به جان گرفته بود، اين رنج های ما بود كه او بر خود حمل می‌كرد؛ اما ما گمان كرديم اين درد و رنج، مجازاتی است كه خدا بر او فرستاده است. برای گناهان ما بود كه او مجروح شد و برای شرارت ما بود كه او را زدند. او تنبيه شد تا ما سلامتی كامل داشته باشيم. از زخم های او ما شفا یافتیم.»

این متن به دردها و رنج هایی که در اثر بیماری به آن مبتلا شده ایم اشاره می کند و عیسای مسیح همه ی آنها را بر دوش خودش کشید… و حمل کرد و ما فکر می کردیم که خدا او را به خاطر گناهان خودش بود که مجازات کرد.

دوست من! عیسای مسیح غم و اندوه و بیماری و ناتوانی تو را هم بر دوش گرفت و حمل کرد. او به خاطر گناهان تو بر روی صلیب رفت تا تاوان گناهان تو را به طور کامل پرداخت کند.

این آیه ها بسیار مهم هستند. زیرا که رابطه ی مستقیمِ مرگِ بر روی صلیب و درمان بیماری تو را نشان می دهد و ما به وسیله زخم های او بود که شفا یافتیم.

 همچنین شامل بخشش گناهان ما و حل مشکلات عاطفیِ درونی ما است.

 «برای گناهان ما بود که او مجروح شد و برای شرارت ما بود که او را زدند. او تنبیه شد تا ما سلامتی کامل را بدست آوریم.»

 تو، با خدا در صلح و آشتی قرار گرفتی. چون عیسای مسیح بهای آن را به طور کامل پرداخت کرد و برای گناهان و بیماریِ تو مرد و تو اکنون می توانی شفاهای زیادی، از جمله شفای روح و بخشش را دریافت کنی!

 بیا با هم این شهادت زیبا را بخوانیم: «تشویق ها و پیام های شما را خیلی دوست دارم… من مبتلا به سرطان خیلی پیشرفته ای هستم و ایمیل های روزانه ی شما باعث می شود تشویق شوم و هر روز بیشتر از قبل به عشق عیسای مسیح در مورد خودم پی ببرم و تسلیم این بیماری نشوم. از شما سپاس گزارم.»

مشاهده مطالب بیشتر

شکر برای وجودتان!

20210728093415_6950b7da-8906-4d42-bdea-cf0dc8efa328

آیا مایل به دریافت پیغام های روزانه ی ما در جعبه ی دریافت ایمیل خود هستید؟ ثبت نام نمایید.