عیسی، زیباترین هدیه است!

عیسی، زیباترین هدیه است!

خانه | Miracles | عیسی، زیباترین هدیه است!

پیش از شروع سال نو، مردم مشغول خرید هستند و همه جا پر از تبلیغ های تجاری مختلف است. در بیشتر کشورها، کریسمس، جشن آغاز سال نو میلادی است؛ و مانند نوروز برای ما ایرانیان، بسیار باشکوه، جشن گرفته می شود. هدیه دادن و هدیه گرفتن هم بخشی از این جشن است.

من اغلب شنیده ام کسانی که در یکی از کشورهای مسیحی بزرگ شده اند، در کودکی بی صبرانه منتظر کریسمس بوده اند. چون در این ایام بچه ها هدیه می گیرند و منتظرند، آرزوهای خودشان را به خدا بگویند.

در کتاب مقدس، لوقا باب 2، آیه های 11 و 12، نوشته شده است: «… همين امروز، مسيح، خداوند و نجات دهندهٔ شما، در شهر داوود چشم به جهان گشود. علامت درستی سخن من اين است كه نوزادی را خواهيد ديد كه در قنداق پیچیده و در آخور خوابانيده‌اند.»

بیش از 2000 سال پیش، بشریت زیباترینِ هدیه را در آخوری نمناک دریافت کرد. بدون زرق و برق و بدون روبان! ساده ترین و بزرگترین هدیه،… یعنی عیسی مسیح، نجات دهنده بشریت!

دوست من! به یاد داشته باش در روز کریسمس، او شکوه آسمان ​​را ترک کرد، جسم  پوشید و برای من و تو زمینی شد. تمام هدیه های دنیا به هیچ وجه نمی‌توانند با کاری که او برای ما انجام داده است، برابری کنند… او به عنوان یک انسان ساده آمد؛ گناهان ما را به دوش کشید و بر روی صلیب قربانی شد.

یکی از همراهان کلیسا، تغییراتی که این هدیه خداوندی در زندگی اش ایجاد کرده را این گونه توصیف کرده است: از شما برای این پیام ها ممنونم. حس می کنم این پیغام ها با هدایت خدا هستند و به من کمک می کنند تا مطیع تر و شجاع تر و همینطور، کمتر ناامید باشم. ضمنا، انگار این پیام ها دستان خداوند در زندگی من هستند. خدا را شکر در حال حاضر،  بیشتر از قبل دعا می کنم و اغلب لبخند می زنم. خدا به شما و تیم تان برکت بدهد.»

دوست خوبم! عیسی مسیح زیباترین و گرانبهاترین هدیه است! آمین که این شادی آسمانی، تو را در همین لحظه پر کند. خداوند حافظ تو و عزیزانت باشد.

“مژده بده عیسی آمد” سرود ستایشی امروز ماست. با این آهنگ دقایقی را برای این هدیه ی بی همتا شادی کن:

مشاهده مطالب بیشتر

شکر برای وجودتان!

20210728093415_6950b7da-8906-4d42-bdea-cf0dc8efa328

آیا مایل به دریافت پیغام های روزانه ی ما در جعبه ی دریافت ایمیل خود هستید؟ ثبت نام نمایید.