شکرگزاری را تبدیل به عادت کن

شکرگزاری را تبدیل به عادت کن

خانه | Miracles | شکرگزاری را تبدیل به عادت کن

کتاب مقدس بارها به ما توصیه می کند که رابطه ی خود را با عیسای خداوند عمیق تر و صمیمانه تر کنیم. بنابراین زندگی یک مسیحی فقط شناخت عیسا به عنوان خداوند و نجات دهنده نیست، بلکه زندگی با او، ریشه دواندن در کلام خداوند و تعمق در حقیقت او است.

خواسته ی خداوند این است که ما شکرگزار باشیم. در کتاب مقدس، کولسیان، فصل 2، آیه های 6 و 7، می خوانیم:

«پس همان‌ طور که این اقرار ایمان را پذیرفتید که مسیحْ عیسی، خداوند است، به زندگی کردن در او نیز ادامه بدهید. در او ریشه بدوانید تا از او قوت بگیرید. بکوشید که همواره در او رشد کنید و در حقایقی که آموخته‌ اید، قوی و نیرومند گردید؛ و برای کارهایی که او برای شما انجام داده است، زندگی‌ تان لبریز از شادی و شکرگزاری باشد.»

شاد باش؛ به خاطر همه ی آنچه در گذشته اتفاق افتاده، به خاطر امروز و هر چیزی که در آینده پیش آید. این شادی، ما را قادر می سازد تا در وفاداری با خداوند بمانیم. ما چشمان خود را به روی برکت های او باز می کنیم و او را در چیزهای کوچکی که ممکن است عادی به نظر بیاید پیدا می کنیم. به طور مثال:

  • –        پرتو خورشید که از پنجره می تابد،
  • رنگ های زیبای یک غروب آفتاب که در حال تغییر است،
  • کودکانی که می خندند،
  • همسرمان که هر شب برای بیرون بردن زباله ها وقت می گذارد،
  • و خیلی چیزهای دیگر…

دوست من، همان طور که عیسا قبل از دعا برای چند برابر شدن نان و ماهی، از خدا تشکر کرد، معجزه زمانی رخ می دهد که در هر حال شکرگزار باشیم.

چالش امروز من برای تو این است: دفترچه یادداشت یا گوشی هوشمند خود را بردار و لیستی از حداقل 10 چیز که برای وجود آن ها در زندگی سپاسگزار هستی، بنویس. سپس خدا را به خاطر آن ها شکر کن!

دوست عزیز، سپاس گزاری ما را به قلب خدا نزدیک تر می کند و به ما کمک می‌کند تا قدردان محبت و وفاداری او باشیم.

مشاهده مطالب بیشتر

شکر برای وجودتان!

20210728093415_6950b7da-8906-4d42-bdea-cf0dc8efa328

آیا مایل به دریافت پیغام های روزانه ی ما در جعبه ی دریافت ایمیل خود هستید؟ ثبت نام نمایید.