سرچشمه ی آب؛ آبادی های کوچک در بیابان، کجاست؟

سرچشمه ی آب؛ آبادی های کوچک در بیابان، کجاست؟

خانه | Miracles | سرچشمه ی آب؛ آبادی های کوچک در بیابان، کجاست؟

آبادی های کوچکی در بیابان ها یافت می شوند. آیا تا به حال از خود پرسیده ای آبی که آنها را تغذیه می کند، از کجا می آید؟ این مناطق سرسبز و گاها پر آب از چشمه های زیرزمینی طبیعی یا چاه هایی که توسط بشر حفر شده اند تغذیه می شوند. اگر منبع خشک شود، آبادی ناپدید می شود.

این آبادی به دلیل محیط اطرافش که آن را قابل مشاهده، ضروری و جذاب می کند، بیشتر مورد توجه قرار می گیرد. هر کسی حاضر است وسط بیابان، تشنگی خود را سیرآب کند؟

 در جایی که هستی به طور اتفاقی قرار نگرفته ای. تو، این آبادی ای و نشانه ی بهار تو، حضور خداست!

این چیزی است که کتاب مقدس، اشعیا، باب 58، آیه ی 11 در مورد تو اعلام می کند: “و من شما را همیشه هدایت نموده، با چیزهای خوب سیرتان خواهم کرد. شما را قوی و سالم نگاه خواهم داشت. شما مانند باغی پر بار و چشمه ای پر آب خواهید بود.”

ممکن است امروز، همکاران، دوستان یا خانواده ی تو در یک وضعیت خشک و بیابانی قرار بگیرند. خداست که وجود تو را از زندگی خود پر می کند و مانند آبادی ای در بیابان، از طریق تو زندگی این افراد را برکت می بخشد.

رابطه ی خود را با خدا و گوش های روحانی خود را با صدای دل نشین او تقویت کن. خود را در کلام او غرق کن و اجازه بده در عشق او غوطه ور شوی.

 کسانی که تشنه ی صلح و حقیقت هستند به سمت تو می آیند، آنگاه می توانی در مورد خدای عشق، منبع زندگی ای که هرگز خشک نخواهد شد، با آنها صحبت کنی.

از تو دعوت می کنم، با من دعا کنی… «خداوند زنده، می طلبم که مرا نسبت به صدا و روح قدوست حساس تر کنی. حیات تو هر روز در من جاری شده تا از عشق و لطف تو لبریز شوم. انتخاب می کنم که برای همه اطرافیانم نعمت باشم! در نام عیسی، آمین.»

مشاهده مطالب بیشتر

شکر برای وجودتان!

20210728093415_6950b7da-8906-4d42-bdea-cf0dc8efa328

آیا مایل به دریافت پیغام های روزانه ی ما در جعبه ی دریافت ایمیل خود هستید؟ ثبت نام نمایید.