ستایش، تو را به حضور خدا می برد!

ستایش، تو را به حضور خدا می برد!

خانه | Miracles | ستایش، تو را به حضور خدا می برد!

می خواهم با تو در مورد رشد در خداوند، و صمیمیت با او صحبت کنم. کسی که بیش از هر کس، مشتاق وجودت و ارتباط صمیمی با تو است!

 دعا می کنم این پیام ها، برای تو مایه ی خیر و برکت باشد و به افزایش ایمان و شناخت ات از خداوند کمک کند.

شاید بخشی از کتاب مقدس را خوانده باشی که می گوید: «كلام و تعاليم مسيح را به ياد آوريد و بگذاريد سخنان او زندگی‌تان را بارور سازد و شما را حكمت آموزد. كلام او را به يكديگر تعليم دهيد. مزامير و سرودهای روحانی بسراييد و با قلبی مملو از شكرگزاری آنها را برای خداوند بخوانيد.»

(کولسیان، فصل 3، آیه ی 16)

بنابراین، در اینجا می خواهم به سه دلیل عالی برای ستایش خداوند اشاره کنم:

  • ●       ستایش، تو را به حضور خداوند هدایت می کند.
  • ستایش، باعث فعال شدن عملکرد خدا در زندگی ات می شود.
  • ●       ستایش تو را آرام می کند.

پس از گذراندن یک هفته ی پرکار، ستایش خدا، در اتحاد با دیگر اعضای بدن مسیح، یا همان کلیسا، همچون گرفتن نفسی تازه است.

  هنگامی که در میان آزمایش های زندگی هستیم، ستایش ها به ما کمک می کنند تا بتوانیم ادامه دهیم و پس از دریافت خبری خوش و یا برآورده شدن خواسته و دعاهای ما، فرصتی را ایجاد می کنند تا شکرگزاری خود را به شکل ویژه ای، به خداوند ابراز کنیم.

دوست من، نمی‌دانم در حال حاضر در چه شرایطی هستی، اما تو را به یک چالش دعوت می‌کنم؛ امروز، چه در خانه و در کنار خانواده ات هستی و یا در حال رانندگی و یا در وسایل نقلیه ی عمومی هستی، سرود پرستشی مورد علاقه ات را بگذار و خدا را ستایش کن! و پس از آن، احساس خود را در یک دفتر یا در تلفن همراه خود یادداشت کن.

ستایش تو ارزشمند است! تو را قادر می سازد که به خدا نزدیک شوی و در او رشد کنی. آمین که این کار به یک تمرین روزمره در زندگی تو تبدیل شود، مانند غذا خوردن، مسواک زدن و غیره.

از طریق ستایش، هر روز روح خود را با انجام کاری نیکو تغذیه کن. به هر حال، من با تمام قلب ام، خدا را برای وجود تو شکر می کنم.

بیا با هم این شهادت را بخوانیم:

«هر روز می بینم خدا چگونه از طریق “هر روز، یک معجزه” با من صحبت می کند و این موضوع را بسیار دوست دارم. وقتی به تشویق، محبت، نصیحت یا حکمت نیاز دارم، او همیشه حاضر است و همه ی این ها از طریق پیام های شما اتفاق می افتد. خدا از شما برای لمس قلب هایی که به خداوند نیاز دارند، استفاده می کند. جلال بر خدای زنده.»

مشاهده مطالب بیشتر

شکر برای وجودتان!

20210728093415_6950b7da-8906-4d42-bdea-cf0dc8efa328

آیا مایل به دریافت پیغام های روزانه ی ما در جعبه ی دریافت ایمیل خود هستید؟ ثبت نام نمایید.