رویایی که خداوند در تو قرار داده را عملی کن

رویایی که خداوند در تو قرار داده را عملی کن

خانه | Miracles | رویایی که خداوند در تو قرار داده را عملی کن

آیا خداوند رویایی را به تو الهام کرده است که در ذهن مردم دنیا غیر منطقی و دست نیافتنی است؟ پیشنهاد من این است … به او اعتماد کن و نترس!

در کتاب مقدس، خداوند با مردی به نام نوح صحبت کرد و از او خواست که یک کشتی عظیم بسازد و یک جفت از هر “حیوان” را در آن قرار دهد. انگیزه ی خداوند از ساختن این کشتی چه بود؟ خداوند قصد داشت دوستداران خود را نجات دهد، زیرا قرار بود چند هفته ی طولانی باران بیاید و زمین نابود شود!

 می توانی واکنش نوح به این درخواست را در کتاب مقدس، پیدایش، فصل 6، آیه ی 22، بخوانی: «پس نوح تمام اوامر خدا را انجام داد.»

نوح به دستور خداوند عمل کرد! شاید او سوالاتی هم داشت… کتاب مقدس در این مورد چیزی به ما نمی گوید، اما واقعیت این است که نوح به درخواست خداوند پاسخ مثبت داد.

از نظر انسانی، در این لحظه، درخواست خدا منطقی نبود. اما خدا فقط خدای زمان حال نیست، او خدای آینده نیز هست! دید و درک او از مسائل، محدود به زمان نیست.

وقتی خداوند اراده کرد تا وب‌ سایت “دوستی با خدا” ایجاد شود، در آن زمان به نظر نمی رسید که این درخواست عملی شود. اما امروز، این وب سایت، به ابزاری قدرتمند برای برکت تبدیل شده است، مانند «هر روز، یک معجزه!»

دوست من! اجازه نده که ترس بر تو چیره شود… دعا کن و یک قدم جلوتر برو! شاید این رویایی است که خداوند تو را در آن قرار داده، مانند یک “کشتی” باشد که نجات بسیاری را ممکن می سازد. شاید حتی وسیله ای باشد که خداوند از آن برای نجات جان ها استفاده کند. دیگر شک نکن… دست خدا را محکم بگیر و روی رویای خود سرمایه گذاری کن تا به واقعیت تبدیل شود!

بیا با هم این شهادت عالی و بنا کننده را بخوانیم: «به من گفته شده بود که از رویای تجارت ام دست بکشم، زیرا شکست خواهم خورد. اما من مطمئن بودم که می توانم به هدف خود در این تجارت برسم. در نهایت، پس از 3 سال ناامیدی، زحمت و مبارزه، در چند ماه اخیر از طریق پیام های روزانه ی شما که از کلام خداست، ایمان و امیدی تازه به دست آوردم و توانستم رویای خود را به انجام برسانم. درست زمانی که هیچ امیدی نداشتم. خداوند را برای وجود شما و پیام های امید بخشی که برای ما می فرستید شکرگزارم!

مشاهده مطالب بیشتر

شکر برای وجودتان!

20210728093415_6950b7da-8906-4d42-bdea-cf0dc8efa328

آیا مایل به دریافت پیغام های روزانه ی ما در جعبه ی دریافت ایمیل خود هستید؟ ثبت نام نمایید.