روح القدس، بهترین معلم توست!

روح القدس، بهترین معلم توست!

خانه | Miracles | روح القدس، بهترین معلم توست!

روح القدس بهترین تسلی دهنده است…اما آیا می دانستی که او بهترین معلم هم است؟

همانطور که کتاب مقدس در مزمور 73، آیه ی 24 می گوید: «به صلاحديد خود مرا در زندگی هدايت خواهی كرد و در آخر مرا به حضور پرجلالت خواهی پذیرفت.»

در حال حاضر، هنگامی که میلیون ها کودک به مدرسه می روند، تو نیز این فرصت را داری که دوباره و این بار با روح القدس در کلاس ها شرکت کنی … ! او به تو آموزش های دائمی و پیوسته ای می دهد. در هر لحظه از زندگی، همراهی ات می کند و به تو درس زندگی می دهد. او با عبارات کلیدی کتاب مقدس، به قلب تو الهام می بخشد و با ملایمت و دقت، با تو صحبت می کند.

روح القدس، هر روز کمی بیشتر، تو را تجهیز می کند. او زندگی و قدرت و حقیقت خود را به تو می دهد. با روح خدا که بهترین معلم است، تمام کلاس ها و آزمون ها و تست ها را پشت سر می گذاری!

همانطور که کلام خدا در یوحنا باب 14، آیه ی 26  می گوید: «ولی وقتی پدر ”تسلی‌بخش“ را به جای من فرستاد، منظورم همان روح‌القدس است، او همه چيز را به شما تعليم خواهد داد؛ در ضمن هر چه من به شما گفته‌ ام، به يادتان خواهد آورد.»

دوست من! در هر لحظه از این سال تحصیلی جدید، او با توست و با تو صحبت می کند. من از تو دعوت می کنم که با روح القدس به مدرسه بازگردی و بگذاری او به تو آموزش دهد. باشد که او کلام مبارک خود را در قلب تو بکارد و روح تو را هر روز حفظ کند!

زمان بازگشت به مدرسه است! بیا و به پای بهترین معلم، یعنی روح القدس بنشین…

یکی از همراهان عزیز، شهادتی از زندگی اش را برای ما نوشته است: «من هر روز شکرگزار “هر روز، یک معجزه” هستم. پسرم 2 سال پیش با قطار برخورد کرد و به مدت طولانی در بیمارستان بستری شد. شکر که او خوب شده است. “هر روز، یک معجزه” مرا به لبخند زدن به مشکلات تشویق کرد، و هر روز به من قدرت بخشید تا در این مسیر ادامه دهم. برکت خدا با شما باشد و ممنونم که بخشی از سفر ایمانی ما هستید.»

مشاهده مطالب بیشتر

شکر برای وجودتان!

20210728093415_6950b7da-8906-4d42-bdea-cf0dc8efa328

آیا مایل به دریافت پیغام های روزانه ی ما در جعبه ی دریافت ایمیل خود هستید؟ ثبت نام نمایید.