دیگران را تشویق کن!

دیگران را تشویق کن!

خانه | Miracles | دیگران را تشویق کن!

من اغلب دوست دارم این سوال را از خودم بپرسم: امروز چه کاری می توانم انجام دهم تا کسی را تشویق کنم؟  از خدا انتظار دارم در کاری که انجام می دهم و افرادی را که ملاقات می کنم مرا راهنمایی کند تا بتواند در این راه از من استفاده کند.

کتاب مقدس در اشعیا، باب 50، آیه ی 4، می گوید: «خداوند یهوه، به من آموخته که چه بگویم و چگونه خسته گان را به کلام خود توانایی بخشم. او هر صبح مرا بیدار می‌ کند و فهم مرا روشن می‌سازد تا خواست او را بدانم.»

این کاری است که تو هم می توانی انجام بدهی دوست من: هر روز صبح، به آن چه خدا می گوید گوش بده، از او انتظار داشته باش که به تو بگوید که چه بگویی و چگونه افراد خاصی را که در مسیر تو قرار می دهد، تشویق کنی. به عنوان یک شاگرد، تو برای دعوت مردم به سوی خدا، و کلام او، نصیحت ها و دستورات اش فرا خوانده شده ای… و در حین انجام این کار، این خداست که کلمات تشویق کننده را در دهان تو قرار می دهد. 

اغلب، وقتی با خدا صحبت می‌ کنم، شروع به فکر کردن در مورد شخص خاصی می‌ کنم. من معتقدم روح‌ القدس در آن لحظه به من می‌ گوید: “امروز او را تشویق کن” یا “به او بپرداز” و غیره..

اخیراً این اتفاق برای من افتاد و به یکی از دوستانم فکر کردم. به او زنگ زدم و متوجه شدم به تازگی سکته کرده است و در بیمارستانی در یک کشور خارجی بستری شده و تنهاست. جلال بر خدا، امیدوارم خداوند دوستم را به سلامتی بازگرداند.

پس اگر در دل ات از طرف خدا برای کسی یادآوری احساس کردی با او تماس بگیر یا برای او پیام کوتاهی بفرست. این عملِ ساده می تواند تفاوت بزرگی ایجاد کند. باور کن!

دوست من! اجازه بده روح القدس تو را هدایت کند و از خدا بخواه که به تو نشان دهد، امروز چه کسی را و چگونه می توانی تشویق کنی. خواهی دید که اغلب این چیزهای کوچک هستند که در زندگی مردم تفاوت ایجاد می کنند!

اگر مایل هستی، از تو دعوت می کنم که با من دعا کنی… «خداوندم، من دوست دارم صدای تو را بیشتر از آن چه که قبلاً شنیده ام بشنوم!  گوش مرا به زیبایی صدای ات و قلب ام را به عظمت راه هایت بگشا. من انتخاب می کنم که به آن چه از من می خواهی گوش دهم و پاسخ دهم. رویا، دانش، فروتنی و شجاعت لازم را به من عطا کن. به نام عیسی، آمین.»

آمین که خداوند کلماتی را که برای تشویق دیگران لازم داری به تو بدهد، دوست من!

شکر برای وجودتان!

20210728093415_6950b7da-8906-4d42-bdea-cf0dc8efa328

آیا مایل به دریافت پیغام های روزانه ی ما در جعبه ی دریافت ایمیل خود هستید؟ ثبت نام نمایید.