دوست عزیز، خداوند توسط محدودیت های تو محدود نمی شود!

2

خانه | Miracles | دوست عزیز، خداوند توسط محدودیت های تو محدود نمی شود!

متن زیر قسمتی از شهادت کشیشی است که در کتابی اون رو به نگارش در آورده:

“هرگز تصور نمی کردیم که کلیسایی به این گستردگی در سراسر جهان، از شهری کوچک در فرانسه آغاز شود. ما آمده بودیم تا در این شهر کوچک کلیسایی بنا کنیم، اما خداوند می دانست که ما قلب افرادی در گوشه گوشه ی زمین را لمس خواهیم کرد. شهری که از فقیرترین ها بود و زمانی که اینترنت به این وسعت در جهان استفاده نمی شد!

 در آن زمان، کشیشی فقیر بودم، مشکلات شخصی ای وجود داشت که حل نمی شدند. حتی نمی توانستم به چشم های دیگران نگاه کنم وقتی با آنها صحبت می کردم! احساس خستگی زیادی داشتم.

 وقتی به گذشته نگاه می کنم می بینم که با رهبری نادرستم چقدر به مردم صدمه زدم و از این بابت بسیار متاسفم. با تمام اینها وب سایت کلیسای ما راه اندازی شد. در سال 1999 درست در بطن این سختی ها بود که خداوند این کلیسا را بنا کرد و در حال حاضر قلب میلیون ها نفر در سراسر جهان را لمس کرده و تبدیل می کند!

علیرغم مشکلات، شکست ها و حتی گناهانم، خداوند از زندگی من استفاده کرد تا کاری بسیار بزرگ تر از من انجام دهد! و می فهمم چرا پولس رسول گفت:

 «در غير اين صورت قادر نخواهیم بود با تكيه به نیروی خود، كار با ارزشی برای خدا انجام دهيم، چون قابليتها و موفقیتهای ما از خداست.» کتاب دوم قرنتیان باب 3 شماره 5 (از ترجمه تفسیری کتاب مقدس) “

دوست عزیز؛

 آیا فکر می کنی شکست خوردی؟ آیا فکر می کنی شایسته ی انجام دادن کارهای خداوند نیستی؟

 ناامید نباش! خداوند، خدای فرصت های بسیار است. او هنوز کارش رو در تو به اتمام نرسونده!

همراه من دعا کن:

“از تو ای خداوند ممنونم که من رو آفریدی. چرا که تو من رو به خوبی می شناسی و از ضعف های من آگاهی. امروز یک بار دیگه زندگیم رو در دستان تو می گذارم. اعلام می کنم کفایت من از توست و تو من رو توانا خواهی ساخت. اعتماد من تنها به توست. در نام عیسی مسیح. آمین.”

خداوند، خدای فرصت های بسیار است!

شکر برای وجودتان!

20210728093415_6950b7da-8906-4d42-bdea-cf0dc8efa328

آیا مایل به دریافت پیغام های روزانه ی ما در جعبه ی دریافت ایمیل خود هستید؟ ثبت نام نمایید.