دوست عزیز، آزمایش ها به عنوان شتاب دهنده عمل می کنن!

3

خانه | Miracles | دوست عزیز، آزمایش ها به عنوان شتاب دهنده عمل می کنن!

«هنگامی كه از آبهای عميق بگذری من با تو خواهم بود. هنگامی كه سيل مشكلات بر تو هجوم آورد، نخواهم گذاشت غرق شوی! هنگامی كه از ميان آتش ظلم و ستم عبور كنی، شعله‌هايش تو را نخواهد سوزاند!» کتاب اشعیا باب 43 شماره  2 (از ترجمه تفسیری کتاب مقدس)

به طور طبیعی، آتش یک تهدید بزرگ شناخته میشه که قدرت تخریب داره. اما در همین حال آتش به پخش شدن دانه های درخت کاج هم کمک می کنه. وقتی دانه ی این درخت در معرض گرمای شدید آتش قرار می گیره، در حالی که قبلا غیرفعال بوده، فعال شده و در هوا پخش میشه.

دوست عزیز، خداوند شرایطی رو که از اون عبور میکنی درک میکنه. او نسبت به درد و غم های تو بی تفاوت نیست. بلکه میدونه چه نوع “گرمایی” می باید وارد زندگی تو بشه تا ثمره ی زندگی تو آزاد بشه.

در اینجا چند مژده برای فرزندان خدا می نویسم:

  • آتش این امتحان تو رو نابود نمیکنه، بلکه تو رو تقدیس و خالص میکنه.
  • سختی ها نمیتونن تو رو متوقف کنن، بلکه تو رو به حضور خدا میکشن.
  • مخالفت ها مانع راه تو نیستن، بلکه تخته ی پرشی هستن که خداوند از اونها استفاده میکنه تا تو رو به سطحی جدید بالا ببره!

دوست عزیز، تو تنها نیستی. خداوند اینجاست. او اجازه نمی ده که آتش آزمایش ها تو رو نابود کنه. او اجازه نمیده که تو بیش از ظرفیت و تواناییت آزمایش بشی. تو نابود نمیشی بلکه پر شده از روح قوت، شجاعت و قدرت عیسی خواهی شد.

امروز، دید تو به آزمایش هایی که با اونها مواجه میشی تغییر میکنه! تو به سمت هلاکت نمیری. بلکه در نور عظیم خداوند گام بر میداری.! تو پر شده از روح قوت، شجاعت و قدرت عیسی هستی!

شکر برای وجودتان!

20210728093415_6950b7da-8906-4d42-bdea-cf0dc8efa328

آیا مایل به دریافت پیغام های روزانه ی ما در جعبه ی دریافت ایمیل خود هستید؟ ثبت نام نمایید.