دعا یک سلاح قدرتمند است!

دعا یک سلاح قدرتمند است!

خانه | Miracles | دعا یک سلاح قدرتمند است!

در کتاب مقدس، متی‌ٰ، فصل 6، آیه 10، عیسی در مورد دعا کردن می‌ گوید: «ملكوت تو برقرار گردد. خواست تو آنچنان كه در آسمان مورد اجراست، بر زمين نيز اجرا شود.»

از این آیه متوجه می شویم که اراده خدا بر روی زمین باید کاملاً انجام شود؛ آن هم به طریقی که قبلاً در بهشت ​​بوده است. با این حال، اغلب ما می‌ دانیم اراده ی خدا لزوماً اولویت همه ی انسان های روی زمین نیست.

کشیش و نویسنده ی معروف آمریکایی به نام “بیل جان سون” در این مورد می گوید: «بهشت الگوی ماست و ما بناست مطابق این الگو، بر روی زمین برای حل مشکلات بشتابیم؛ چراکه بر طبق این حکم هر ایماندار یک خادم است!»

دوست من! فکر می کنی، چطور می توانی به نسل خودت خدمت کنی و باعث برکت باشی؟

بله، با دعا کردن! دعا یک سلاح قدرتمند است. در خلوت خود با خدا، برای نظام آموزشی کشور، رهبران دولتی و برای افرادی که در رسانه ها، سیستم های اقتصادی و فناوری کار می کنند و همین طور برای من و کسانی که خدمت می کنند، شفاعت کن. با این کار، نه تنها از خدا می‌ خواهی که ایمانداران را در حوزه‌های کلیدی قرار بدهد، بلکه بر تصمیم‌گیری‌ های کسانی که در منصب های قدرت هستند هم تاثیر می‌گذاری!

دعا سلاحی است برای تحقق اراده خدا بر روی زمین! سلاحی که همه ما می توانیم از آن استفاده کنیم! بی وقفه دعا کن تا با هم این دنیا را تغییر دهیم. تک تک، ولی در اتحاد با هم دعا می کنیم!

دوست خوبم! در همین رابطه اینجا یک لینک سرود ستایشی گذاشته شده، از خدا می خواهم روح القدس همزمان با شنیدن این سرود در تو کار کند.






مشاهده مطالب بیشتر

شکر برای وجودتان!

20210728093415_6950b7da-8906-4d42-bdea-cf0dc8efa328

آیا مایل به دریافت پیغام های روزانه ی ما در جعبه ی دریافت ایمیل خود هستید؟ ثبت نام نمایید.