دعا، دیوار غیرممکن  را فرو می ریزد!

دعا، دیوار غیرممکن را فرو می ریزد!

خانه | Miracles | دعا، دیوار غیرممکن  را فرو می ریزد!

این شهادت به تو یادآوری می‌کند که خدا می‌تواند و می‌خواهد، دیوار غیرممکن‌های تو را فرو بریزد!»

دیر یا زود، همه ی ما خود را مقابل دیوارهایی می بینیم. اما چیزی که تفاوت ایجاد می کند این است که وقتی این اتفاق می افتد چه تصمیمی می گیریم. و به چه کسی مراجعه می کنیم؟

یکی از عزیزان کلیسا این شهادت را برای ما نوشته: «همسرم، در جستجوی شغل جدید بود، بالاخره پیشنهادی را دریافت کرد. اما امروز صبح یک تماس تلفنی از طرف کارفرمایش داشت که مدرک مورد نیاز را ندارد و نمی تواند مشغول به کار شود و درخواست کاریابی او بررسی می شود و ممکن است هفته ها طول بکشد تا پاسخی دریافت کند. هیچ چیز مشخص نبود جز اینکه آنها خیلی فوری به یک نفر نیاز داشتن. وقتی همسرم تلفن را قطع کرد، خیلی ناامید و ناراحت بود.»

دوست خوبم! وقتی که دیوارهای غیرممکن در مقابل تو قرار می گیرند، ممکن است تو هم مانند همسر این خانم پریشان حال و افسرده شوی. چیزی که اهمیت دارد این است که در چنین شرایطی به چه کسی مراجعه می کنی.

این عزیز ادامه می دهد: ایمیل “هر روز، یک معجزه” را به یاد آوردم که می گفت “دعا همه چیز را تغییر می دهد.” با همسرم دعا کردیم. بعدازظهر همان روز مدیر تماس گرفت و گفت که تصمیم دارد فورا او را استخدام کند و برای دریافت مدارک به او زمان بدهد. این، یک معجزه بود! درست همان چیزی بود که ما به آن نیاز داشتیم و خداوند آن را برای ما انجام داد. نام او متبارک باد!»

خداوند دعای آنها را شنید و خواسته ی آنها را برآورده کرد!

دوست من! برنامه های خدا همیشه عالی تر از برنامه های انسان است. اراده ی او بالاتر و همیشه پیروز است. زمانی که به نظر می رسد که وعده ها یا برنامه های او به کندی پیش می رود و محقق نمی شود، صادقانه و با قلبی باز به سوی او برو و نام او را صدا بزن. او به تو پاسخ می دهد و خواسته ی تو را برآورده خواهد کرد!

 خداوند در کتاب مقدس، ارمیا، فصل 33، آیه ی 3 اینطور می گوید:«از من درخواست كن و من اسراری را درباره آنچه در آينده واقع خواهد شد، به تو آشكار خواهم ساخت!»  روزی پر برکت داشته باشی دوست من!

 به شهادتی از یک دوست همراه دیگر توجه کن:«”هر روز، یک معجزه” به من کمک می‌کند که احساس تنهایی نکنم. طریقه ی نوشتن شما طوریست که من احساس می کنم شخصا برای من نوشته شده است. شما واقعا به دیگران اهمیت می دهید و این برای من بسیار مهم است. و از اینکه آدم ها بر مشکلات خودشان غلبه می کنند، امیدوار می شوم. دعا می کنم راهی برای نزدیک تر شدن به خداوند پیدا کنم و با او رابطه داشته باشم. می خواستم شروع به مطالعه ی کتاب مقدس کنم، ولی برای من طاقت فرسا بود. از طریق فضای مجازی مطلبی از شما خواندم. و به من کمک کرد تا روزم را با مطالعه ی کتاب مقدس شروع کنم. کتاب مقدس آنلاین را از طریق کلیسایی که توسط کارم به آنجا رفتم، کشف کردم. وقتی دعا می کنم و کتاب مقدس را می خوانم کمتر احساس اضطراب و افسردگی می کنم. سعی می کنم تمام نگرانی هایم را به خدا بسپارم زیرا می دانم که او پاسخ همه سوالات من را دارد. از خدماتی که انجام می دهید بسیار سپاسگزارم. نمی توانم باور کنم که شما به چندین نفر در سراسر جهان دسترسی دارید! خداوند به شما، خانواده‌تان و کاری که انجام می‌دهید برکت دهد.»

مشاهده مطالب بیشتر

شکر برای وجودتان!

20210728093415_6950b7da-8906-4d42-bdea-cf0dc8efa328

آیا مایل به دریافت پیغام های روزانه ی ما در جعبه ی دریافت ایمیل خود هستید؟ ثبت نام نمایید.