خدا روح خسته ی تو را قدرت می بخشد!

خدا روح خسته ی تو را قدرت می بخشد!

خانه | Miracles | خدا روح خسته ی تو را قدرت می بخشد!

امروز، می خواهم در مورد سلامت عاطفی صحبت کنم. دعا می کنم خداوند عمیقاً در این مورد در زندگی تو کار کند… من با محبتی از جنس عشق پروردگار تو را دوست دارم!

من و تو انسان هستیم… و تا زمانی که روی این کره خاکی زندگی می کنیم، مرتباً  با مواردی روبرو می شویم که باید آنها را بپذیریم و تحمل کنیم… و البته  گاهی خسته می شویم! این خستگی می تواند جسمی، ذهنی یا عاطفی باشد.

دوست من! در این لحظه از نظر روحی چه شرایطی داری؟ آیا از مواجهه شدن با مشکلات مشابه خسته شده ای؟ و یا از جنگیدن، بدون اینکه حس کنی، ذره ای به  پیروزی نزدیک شده ای؟

اگر در چنین وضعیتی هستی؛ این وعده در اشعیا، باب 40، آیه 29، به تو داده شده است: «او به خستگان نيرو می‌بخشد و به ضعيفان قدرت عطا می‌كند.»

خدا وعده داده است که به “تو” قدرت می دهد. او، هم قدرت فیزیکی و هم قدرت عاطفی تو را تقویت می کند… و این حقیقتا خبر خوبی است.

به پیام یکی از دوستان و همراهان کلیسا توجه کن، آمین که برای تو حاوی یک پیغام و برکت باشد: ” ایمیل های شما همیشه پر از دلگرمی هستند، اما پیام امروز برای من خاص بود، چون در مسیر رسیدن به محل کارم با خداوند صحبت می کردم و اعتراف می کردم که بدون حمایت و هدایت او چقدر ضعیف هستم؛ وقتی ایمیلم را باز کردم، تاییدی بود که خدا به دعاهای من گوش می دهد و حضور او را خیلی به خودم نزدیکتر احساس کردم. از خدمت شما سپاس گزارم. خدا، حافظ شما باشد.”

بله دوست خوبم! خداوند می تواند به تو امید دهد و قدرت را به روح خسته ات بازگرداند.

مشاهده مطالب بیشتر

شکر برای وجودتان!

20210728093415_6950b7da-8906-4d42-bdea-cf0dc8efa328

آیا مایل به دریافت پیغام های روزانه ی ما در جعبه ی دریافت ایمیل خود هستید؟ ثبت نام نمایید.