خدا بهتر از ما می داند!

خدا بهتر از ما می داند!

خانه | Miracles | خدا بهتر از ما می داند!

از ایمیل‌ها و پیام هایی که از خوانندگان “هر روز، یک معجزه” دریافت کرده‌ام، متوجه شدم که افراد زیادی به شکلی ناامیدی را تجربه می‌کنند.

بسیاری نمی دانند که چرا “خدا اجازه می دهد” که یک سری اتفاقات در زندگی آنها پیش بیاید. به همین دلیل است که من می‌خواهم تو را به همراه پولس رسول به یک سفر ببرم تا چیزهای بیشتری راجع به ناامیدی و راه حل کتاب مقدس در این باره بدانی.

پولس کارهای خارق العاده زیادی را برای خدا انجام داد. او با ایمان قدم بر می داشت، مطیع بود و به خداوند اعتماد داشت. اما او هم ناامیدی را تجربه کرد.

خدا اجازه داد تا عارضه ای همچون خار در بدن اش به وجود آید. (به کتاب مقدس، دوم قرنتیان، فصل 12، آیه های 7 تا 10، مراجعه کن)

شاید این سوال به ذهن برسد که “چرا؟ خدایا… چه دلیلی دارد؟” و هنگامی که این سوال بدون جواب بماند، ممکن است ذهن تو را ناامید و یا پریشان کند.

 اما امروز به تو کلیدی از کتاب مقدس می دهم. خداوند در اشعیا، فصل 55، آیه 8، می گوید: «فکرهای من فکرهای شما نیست، و راه های من هم راه های شما نیست.»

افکار او مانند افکار ما نیست… خداوند مثل ما فکر نمی کند و در نتیجه مانند ما نیز عمل نمی کند. پس اگر خدا به گونه ای پیش می رود که تو درک نمی کنی…

آیا چاره اش ناامیدی است؟

آیا تو محکوم هستی که در ناامیدی زندگی کنی؟

اگر به جای ناامیدی، به خودمان بگوییم “خدا بهتر از ما می داند و همیشه به نفع ما عمل می کند.” چه خواهد شد؟

البته گفتن آن آسان است، اما عمل به آن بسیار سخت است. با این حال، من ایمان دارم که کسی که در مسیح زندگی می کند در زندان ناامیدی باقی نمی ماند. این قدرت و توانایی به ما داده شده است که این ناامیدی را به دستان خدا بسپاریم تا بتوانیم با آرامش از هر موقعیتی عبور کنیم.

بنابراین، حتی زمانی که هیچ چیز بر طبق زمان بندی ما پیش نمی رود، باز هم می توانیم به خدا روی بیاوریم و آرامش او را دریافت کنیم. می توانیم از او برای همه چیزهایی که داریم سپاسگزاری کنیم و در امنیت قدم برداریم.

 دوست من! بیا با هم در این مورد دعا کنیم:

«خداوندا، امروز با شکرگزاری به حضور تو می آیم. می خواهم از تو برای کارهایی که برای من انجام داده ای و کارهایی که می خواهی در آینده انجام دهی، تشکر کنم. باشد که قلب من همیشه مشتاق شنیدن و یاد گرفتن از کلام  تو باشد. در نام عیسا مسیح، آمین!»

این شهادت عالی را یکی از دوستان همراه برای ما فرستاده است:

«پیام های زیبایی از شما دریافت کردم. هر بار که از شما پیامی دلگرم کننده دریافت می کنم بسیار شگفت زده می شوم و این باعث می شود که هر روز کمی روی خودم کار کنم تا شخصیت ام در خداوند ساخته شود. در طی چند روز اخیر خیلی خوب نخوابیده ام، اما می خواهم همه چیز را به دست خدا بسپارم. بنابراین، می توانم به آرامش برسم و استراحت کنم. همه ی این ها باعث می شود که در محبت او قوی تر شوم. برای همه ی پیام هایی که هر روزه به اشتراک می گذارید سپاسگزارم. این پیام ها به من کمک می کنند. در حفاظت خداوند باشید.»|

مشاهده مطالب بیشتر

شکر برای وجودتان!

20210728093415_6950b7da-8906-4d42-bdea-cf0dc8efa328

آیا مایل به دریافت پیغام های روزانه ی ما در جعبه ی دریافت ایمیل خود هستید؟ ثبت نام نمایید.