خدایی که آمد دوباره می آید!

خدایی که آمد دوباره می آید!

خانه | Miracles | خدایی که آمد دوباره می آید!

کریسمس ایام زیبایی است، پر از نور و موسیقی و خوش بودن کنار خانواده.  همانطور که یک آهنگ کلاسیک می گوید، “فوق العاده ترین زمان سال” است، نظر تو چیست؟

  بسیاری از ما موافقیم!  اما گاهی اوقات، کریسمس می تواند سختی ها و ناراحتی های واقعی را به همراه داشته باشد. همانطور که به نظر می رسد دیگران خوشحال هستند، ما ممکن است با تردیدهای عمیق و سوالات روحی ای که نیاز به حل شدن دارند دست و پنجه نرم کنیم.

در فیلم «فرزند کریسمس» که بر اساس داستان کوتاه «صلیب کریسمس» از مکس لوکادو ساخته شده است، یک روزنامه نگار، به نام جَک دِی وِن پورت، با وضعیت بسیار مشابه ای روبرو می شود.  زمان کمی قبل از کریسمس، عکس مرموزی را در میان دارایی‌های پدر خوانده‌اش که اخیراً درگذشته است، پیدا می‌کند. در جستجوی پاسخ‌ هایی درباره گذشته‌اش به شهری کوچک سفر می‌کند.  اگرچه او در طول مسیر با موانع متعددی روبرو می‌شود و نه‌ های قاطعی می شنود، اما شروع به کشف کردن رازها می‌کند. آنچه او کشف می کند برای همیشه دیدگاه اش را نسبت به خودش، گذشته و آینده اش تغییر می دهد.

شاید امروز تو نیز به دنبال پاسخی برای اسرار زندگی خود باشی. شاید هم اکنون از خداوند ملتمسانه در انتظار دریافت پاسخی در مورد هویتت، گذشته یا آینده ات باشی، رابطه ای که بهبود آن دشوار است، بیماری ای که تو یا یکی از عزیزانت با آن دست و پنجه نرم می کنید، یا یک موقعیت به ظاهر بن بست که در شغلت داری.

دوست من! اگر در این موقعیت هستی، من تو را تشویق می کنم که به این حقایق، پایبند باشی:

  • طبق کتاب مقدس، لوقا، باب 11، آیه های 9 و 10،کسانی که او را می جویند او را می یابند. «در دعا نيز بايد چنين كرد. آنقدر دعا كنيد تا جواب دعايتان داده شود. آنقدر جستجو كنيد تا بيابيد. آنقدر در بزنيد تا باز شود. زيرا هر كه درخواست كند، به دست خواهد آورد؛ هر كه جستجو كند، خواهد يافت؛ و هر كه در بزند، در به رويش باز خواهد شد.» 

همچنین طبق ارمیا، باب 29، آیه 12، خداوند دعای تو را می شنود. «در آن زمان، مرا خواهيد خواند و نزد من دعا خواهيد كرد و من به دعای شما پاسخ خواهم داد.» او به تک تک افراد گوش می دهد!

  • ●       طبق اول قرنتیان، باب 10، آیه 13، همیشه راهی برای خروج وجود دارد. «اما اين را به یاد داشته باش كه وسوسه‌هايی كه به سراغ تو می‌آيند، از وسوسه‌هايی كه ديگران دچار آنند، دشوارتر نمی‌باشد. هيچ وسوسه‌ای نيست كه نتوان در مقابل آن ایستادگی كرد. پس در برابر آنها مقاومت كن و اطمينان داشته باش كه خدا نخواهد گذاشت كه بيش از حد توانایی خود وسوسه شوي؛ و به تو قدرت خواهد بخشيد تا بتواني در برابر آن تاب بياوري. اين وعدهٔ خداست و به آن عمل نيز خواهد كرد. او به تو نشان خواهد داد كه چگونه از وسوسه‌ها بگريزي و در دام آنها نيافتي.» در تاریک ترین شب، این امید را زنده نگاه دار.

نام او را عمانوئیل خواهند خواند، که ترجمه آن «خدا با ماست.»

نور  جهان با توست.

دوست خوبم! همانطور که وزیر، در فیلم “فرزند کریسمس” می گوید: «خدایی که صحبت کرد … هنوز هم صحبت می کند. خدایی که آمد…هنوز هم می آید. این معجزه واقعی کریسمس است!»

مشاهده مطالب بیشتر

شکر برای وجودتان!

20210728093415_6950b7da-8906-4d42-bdea-cf0dc8efa328

آیا مایل به دریافت پیغام های روزانه ی ما در جعبه ی دریافت ایمیل خود هستید؟ ثبت نام نمایید.