خداوند نیاز تو را می داند!

خداوند نیاز تو را می داند!

خانه | Miracles | خداوند نیاز تو را می داند!

امروز، می‌خواهم شهادت یکی از همراهان “هر روز، یک معجزه” را با تو به اشتراک بگذارم که در مورد شغل اش معجزه ای از خدا دریافت کرده است:

«من به شما و تیم دعای تان اعتماد کردم، چون بیکار بودم. غم و اندوه مرا، فقط خدا می دانست. از شدت نگرانی، هم زمان مریض هم شدم. از نظر جسمی و روحی تحت فشار شدیدی قرار گرفته بودم. اما پیام شما با عنوان “به کوه بگو حرکت کند!” دوباره به من قدرت داد. من این را اعلام کردم … نمی خواستم به خودم اجازه بدهم که زمین بخورم. و این باعث شد من امروز دوباره لبخند بزنم.  من یک شغل جدید و جالب‌تر با برنامه‌ای منعطف تر پیدا کردم که به من اجازه می‌ دهد به تعهدی هم که در مورد خداوند دارم وفادار باشم. از شما متشکرم. موفق باشید.»

ما می دانیم که گاهی اوقات، جستجو برای شغل کمی شبیه عبور از یک بیابان است و فقط خدا می داند این چالش تا کی ادامه خواهد داشت. تجربه ی بیکاری، اغلب دشوار است.

دوست من!  اگر در حال حاضر به دنبال شغلی هستی، پیشنهاد می کنم:

 شادی ات را حفظ کن زیرا کمک، از جانب خداوند می آید!  اجازه نده که آرامش تو از دست برود.

همان طور که کتاب مقدس، اول پطرس، فصل 5، آیه ی 7، می گوید: “تمام نگرانی های خود را به او بسپار.” 

 به خاطر داشته باش که ارزش تو در شغلی که داری نیست، بلکه ارزش تو در جایگاهی است که نزد خداوند داری!

دوم قرنتیان، فصل 6، آیه ی 18، می گوید: «آن گاه من پدر شما خواهم بود و شما پسران و دختران من!»

دلسرد نشو! خدا، همان خدایی است که نیازهای تو را تأمین می کند.

همان طور که در فیلیپیان، فصل 4، آیه ی 19، می گوید: «خدا نيز به سبب جانبازی عيسی مسيح، تمام احتياجات شما را با ثروت شكوهمند خود، رفع خواهد نمود.»

دوست عزیز! خداوند، در زمان مناسب، نیاز تو را پاسخ خواهد داد، زیرا او “حاکم” است. آمین که صلح او با تو همراه شود و تو را پر کند! من ایمان دارم در هر جایی که قرار داری، باید نقشی را ایفا کنی. اولین وظیفه ی تو این است که پرستنده ی خدای زنده و سفیر پادِشاهی او باشی!

اکنون، من می خواهم برای تو دعا کنم: «خداوندا، تو خواهر یا برادرم را که در حال خواندن این پیام است، می بینی. دعا می کنم که درهای برکت ات را به روی او باز کنی! خداوندم، فرصت های شغلی را به او عطا کن تا فرزند ات بتواند از طریق آن، ماهیت و محبت تو را بارها و بارها به دیگران نشان دهد. از فرزند ات استفاده کن تا پادِشاهی تو را در همه جا اعلام کند. به نام قدرتمند عیسی، آمین!»

اگر کسی را می شناسی که به دنبال شغل است، این پیام را با او به اشتراک بگذار!  مطمئناً یک برکت برای او خواهد بود!

به شهادتی از یک دوست همراه توجه کن: «من می دانم که خدا بزرگ است!  مدت زمان زیادی بیکار بودم. شروع کردم به دعا کردن و شکرگزاری از او برای شغلی که قرار بود به من بدهد. فقط چند هفته دیگر فرصت داشتم و به نام او اعلام کردم تا پایان ماه شغلی پیدا خواهم کرد. چند روز بعد به شرکتی رفتم که برادرم در آن جا کار می‌کند و همان روز استخدام شدم. وقتی از آنجا بیرون آمدم، نتوانستم جلوی جاری شدن اشک هایم را بگیرم، وجودم از محبتی که خدا به من دارد، می لرزید. می‌خواستم این را با شما هم به اشتراک بگذارم. ممنونم برای پیام های دلگرم کننده ی شما.»

مشاهده مطالب بیشتر

شکر برای وجودتان!

20210728093415_6950b7da-8906-4d42-bdea-cf0dc8efa328

آیا مایل به دریافت پیغام های روزانه ی ما در جعبه ی دریافت ایمیل خود هستید؟ ثبت نام نمایید.