خداوند می خواهد تو را احیا کند!

خداوند می خواهد تو را احیا کند!

خانه | Miracles | خداوند می خواهد تو را احیا کند!

اگر فکر می‌کنی در زندگی‌ات شکستگی و ناکامی ای وجود دارد، یا اگر فردی را می‌شناسی که اینطور است، مژده‌ای برای تو دارم… خدا، همان کسی است که قلب‌ها و زندگی‌ها را از نو احیا می کند!

کتاب مقدس، در ارمیا، باب 18، آیه ی 4، می گوید: «ولی کوزه ای که مشغول ساختنش بود، به شکل دلخواهش در نیامد؛ پس آن را دوباره خمیر کرد و بر چرخ گذاشت تا کوزه ای دیگر مطابق میلش بسازد.»

دوست من! تصور کن که به طور تصادفی یک گلدان را رها کرده ای. تو با ناامیدی به انبوهی از قطعات کوچک شکسته در کنار پای خود نگاه می کنی. و از خود می‌پرسی که چه باید بکنی… آیا آنها را دوباره به هم بچسبانی؟ یا به سادگی تمام قطعات را در سطل زباله بریزی؟ زیرا می‌دانی که نتیجه، مانند قبل نخواهد بود و گلدان دیگر هرگز نمی‌تواند آب یا گل‌ها را در خود نگاه دارد.

ارزش زندگی تو بسیار بیشتر از یک گلدان است. خداوند می تواند و می خواهد برای احیا و بازیابی آن معجزه کند.

همانطور که در این سرود ستایشی می گوید:

شهادت یکی از عزیزان همراه را با هم می خوانیم:

«من دو حمله قلبی و دو سکته مغزی، در یک دوره کوتاه مدت داشتم، دکتر گفت که من دوام نمی آورم. وقتی عمل قلب باز انجام شد، دکترم آمد و گفت، نمی‌توانم باور کنم که تو زنده مانده ای، بیشتر چنین بیمارانی می‌ میرند (آنوریسمی که من داشتم آنوریسم شریان اصلی قلب بود.) او گفت، من، یک معجزه هستم. حقیقتا خداوند مرا احیا کرد.»

دوست خوبم! خداوند، می‌خواهد احساسات تو، زخم‌های گذشته‌ ات و رنج‌هایت را التیام بخشد و تو را احیا کند…

مشاهده مطالب بیشتر

شکر برای وجودتان!

20210728093415_6950b7da-8906-4d42-bdea-cf0dc8efa328

آیا مایل به دریافت پیغام های روزانه ی ما در جعبه ی دریافت ایمیل خود هستید؟ ثبت نام نمایید.