خداوند زندگی تو را ترمیم می کند!

خداوند زندگی تو را ترمیم می کند!

خانه | Miracles | خداوند زندگی تو را ترمیم می کند!

زندگی مسیحی، گاهی مانند صفحه نمایش تلفن همراه است. وقتی جدید باشد همه ی تصاویر در آن زیبا هستند. اما با گذشت زمان، فرسوده و خراشیده می‌ شود، یا ممکن است به‌ طور تصادفی شکسته شود.

گاهی اوقات، تلفن مان را به گوشه ای پرت می کنیم و بعد با نگرانی می گوییم: امیدوارم خراب نشده باشه! و سپس، متوجه می‌شویم که، متأسفانه، یک گوشه ی آن شکسته، و تَرَکی در سراسر صفحه به وجود آمده است. در ابتدا به خود می گوییم که آن قدرها هم بد نیست، چیزی نشده که. اما بعد که از آن استفاده می کنیم، تکه های صفحه ی شکسته، ما را آزار خواهند داد و در نهایت تصمیم می گیریم که صفحه نمایش را تعویض کنیم.

دوست من! گاهی سختی های زندگی، به ما ضربه می زنند. موقعیت هایی پیش می آیند که ما را می شکنند. وقتی با چنین شکست هایی مواجه می شویم چه باید بکنیم؟ ساده است… باید به سراغ کسی برویم که بتواند آنها را درست کند! عیسی، کسی است که تَرَک ها و شکستگی های زندگی ما را اصلاح و ترمیم می‌ کند. آن چه که برای ما غیر ممکن است برای او غیر ممکن نیست! اما این به ما بستگی دارد که با قلب های شکسته ی خود، به او اعتماد کنیم.

این چیزی است که کتاب مقدس، متی، فصل 12، آیه ی 20، به ما می‌گوید: «شخص ضعيف را از پای درنمی‌ آورد و اميد مردم را، هر قدر نيز كه كوچك باشد از بين نمی‌ برد. با پيروزی خود، به تمام بی‌ عدالتی‌ ها خاتمه خواهد داد.»

بله دوست من! عیسی، نیِ خرد شده را نمی شکند. نه، او نوری را که هنوز روی این صفحه ی شکسته سوسو می زند، خاموش نخواهد کرد!  هدف خداوند شکستن و صدمه زدن نیست، بلکه ترمیم است، تا نور او نه تنها برای تو، بلکه برای دیگران هم از طریق تو دوباره بدرخشد!

دوست خوبم! من تو را تشویق می کنم که به عیسی اعتماد کنی تا امروز قلب تو را ترمیم کند!

مشاهده مطالب بیشتر

شکر برای وجودتان!

20210728093415_6950b7da-8906-4d42-bdea-cf0dc8efa328

آیا مایل به دریافت پیغام های روزانه ی ما در جعبه ی دریافت ایمیل خود هستید؟ ثبت نام نمایید.