خداوند دوست و حامی توست.

خداوند دوست و حامی توست.

خانه | Miracles | خداوند دوست و حامی توست.

در سال 2017 در لاس وگاس تیراندازی ای اتفاق افتاد، که دست کم ۶۰ نفر کشته و بیش از ۵۲۷ نفر دیگر زخمی شدند. این ماجرا باعث شد، مردم و خانواده های قربانیان دچار ترس و وحشت شوند. با یادآوری این اتفاق دردناک و خشونت بار می خواهم یک پیام دلگرم کننده و امیدبخش، به کسانی که در این موقعیت ها قرار می گیرند بدهم. خداوند برای تو چه کسی است؟

از آغاز خدمتم تا به حال، بارها در معرض شک، غم، دلسردی، خستگی و خطراتی مثل بیماری و اتفاقات ناگوار و همین طور چالش های خدمت، قرار گرفته ام.

دوست من! اگر امروز دل شکسته و ناامید و خسته هستی؟ خداوند می خواهد به تو نشان دهد که برای تو کیست..؟

  • ●      تسلی دهنده ی تو، که فقط اوست که می تواند روح تو را تسلی دهد.

همانطور که در کتاب مقدس، یوحنا باب 14، آیه های 16 تا 18 آمده است: «و من از پدرم در خواست می کنم تا پشتیبان و تسلی بخش دیگری به شما عطا نماید که همیشه با شما بماند. این پشتیبان و تسلی بخش همان روح القدس است که شما را با تمام حقایق آشنا خواهد کرد. مردم دنیا به او دسترسی ندارند، چون نه در جستجوی او هستند و نه او را می شناسند. ولی شما در جستجوی او هستید و او را می شناسید، چون او همیشه با شماست و در وجودتان خواهد بود. در طوفانهای زندگی، شما را یتیم و بی سرپرست نخواهم گذاشت و به کمک شما خواهم آمد.»

  • یک دوست، که به غم و ناراحتی تو بی اعتنا نیست. احساسات تو را درک می کند و به آنها احترام گذاشته، با تو اشک می ریزد. زیرا همه ی آنها را تجربه کرده است.

همانطور که در یوحنا باب 11، آیه های 33 تا 36 آمده است: «وقتی عیسی دید که مریم گریه می کند و سران قوم نیز با او ماتم گرفته اند عمیقا متاثر و پریشان گردید. او پرسید: کجا او را دفن کرده اید؟ گفتند: بفرمایید، ببینید. عیسی گریست. سران یهود به یکدیگر گفتند: ببینید چقدر او را دوست می داشت.»

  • یک حامی، که  در مقابل دشمنانت از تو حمایت و پشتیبانی می کند.

همانطور که در لوقا باب 18، آیه های 7 و 8 آمده است: «اگر چنین شخص بی انصافی، راضی شود به داد مردم برسد، آیا خدا به داد قوم خود که شبانه روز به درگاه او دعا و التماس می کنند نخواهد رسید؟ یقین بدانید که خیلی زود دعای ایشان را اجابت خواهد فرمود.»

خداوند همه چیز را راجع به تو می داند و می خواهد از نو روح تو را احیا کند. او می خواهد ایمان و شجاعت تو و هرآنچه را که دشمن از تو دزدیده است را بازگرداند.

فقط اوست که می تواند به تو نیرویی تازه ببخشد. دعا می کنم و ایمان دارم که او در همین لحظه در حال قوت بخشیدن به توست!

دوست من! این دعای امروز من برای تو که این متن را می خوانی، است که در بخشی از اعمال رسولان باب 3، آیه های 19 و 20 آمده است: «… باشد که، دوران آسودگی و خرمی از جانب خداوند فرا برسد. و بار دیگر عیسی را، که همانا مسیح شماست، باز بفرستد.» آمین.

مشاهده مطالب بیشتر

شکر برای وجودتان!

20210728093415_6950b7da-8906-4d42-bdea-cf0dc8efa328

آیا مایل به دریافت پیغام های روزانه ی ما در جعبه ی دریافت ایمیل خود هستید؟ ثبت نام نمایید.