خداوند تو را می شناسه

خداوند تو را می شناسه

خانه | Miracles | خداوند تو را می شناسه

خداوند تو را می شناسه

در واقع او از همه ی جزئیات زندگی تو خبر داره، تمام اون چیزهایی که در قلبت هست هر چه  را که دوست داری و تمام علایق و سلیقه ات رو، تمام ابعاد شخصیت تو و همه ی آنچه را که در فکرت می گذره خداوند با جزئیات می دونه. هیچ چیزی از او پنهان و مخفی نیست.

نترس که برای چیزهایی که نگرانشون هستی با خدا حرف بزنی و به او اعتماد کنی. او همین الان اون مسائل را می دونه پس بدون این که بترسی به او بگو. این موضوع خداوند رو ناراحت نمی کنه که تو به او ترس هات رو بگی بلکه کاملا برعکس! پدر با اشتیاق زیادی منتظره تا تو قلبت رو به روی او باز کنی و هر آنچه که نگرانت می کنه را به او بگی. خداوند مشتاق این هست که از تو بشنوه و با تو صحبت کنه.

تو می تونی با خداوند صحبت کنی، درد دل کنی، ناراحتیت رو بگی، شادی هات رو بگی، و حتی اون چیزهایی که باعث میشن که بخوای فریاد بزنی را به او بگی. جلال بر خداوند!

اما آیا این رو میدونی که شاه عشق همونطور که دوست داره از تو بشنوه، همچنین دوست داره با تو صحبت کنه؟ او می خواد که به تو بگه چه چیزهایی باعث شادی او میشه، چه برنامه هایی برای تو داره و چقدر دوست داره تا تو شاد باشی و در شادی زندگی کنی!

خداوند پدر و دوست تو هست. پس برای چند لحظه همه ی صداهای دیگر را ساکت کن و به اونها گوش نده. هر صدایی که می خواد حواس تو را پرت کنه و غیر از آنچه که شنیدی به تو بگه!

و فقط به صدای خداوند گوش بده. امروز آسمان باز است و برکت خداوند بر زندگی تو جاریه. پدر تو را به خوبی میشناسه و بسیار دوست داره پس آرامش را به قلبت می خوانه و شادی او امروز تمامیت تو را در بر میگیره!

پادشاه عشق می خواد با تو حرف بزنه!

مشاهده مطالب بیشتر

شکر برای وجودتان!

20210728093415_6950b7da-8906-4d42-bdea-cf0dc8efa328

آیا مایل به دریافت پیغام های روزانه ی ما در جعبه ی دریافت ایمیل خود هستید؟ ثبت نام نمایید.