خداوند با تو حرف داره

خداوند با تو حرف داره

خانه | Miracles | خداوند با تو حرف داره

خداوند با تو حرف داره

خدا هرگز دیر نمی کنه! او تمام نیازهای تورو می دونه و برای موفقیتت تو رو همراهی میکند. همانطور که در کتاب ایوب باب 33 آیه 14 نوشته شده: “خداوند به شکل های گوناگون با انسان سخن می گوید.”

خداوند همیشه به موقع جواب دعاهای ما رو میده. او سر وقت معین ما را کامیاب می سازه. به دنبال دریافت جواب دعاهای خودت باش. دعاهای تو هرگز بی جواب نمی مونن!

هر روزه که پیغام های مرا دریافت می کنید، افرادی نیز در جواب تشکر هایشان برای من می نویسند که آنچه را دریافت کرده اند دقیقا همان چیزی بوده که در آن روز نیاز داشتند بشنوند! جلال بر خداوند! در اینجا دو پیام تشکری که برای من ارسال شده رو براتون قرار میدم:

  • ●       “هر روز، یک معجزه” درست وقتی آمد که به آن احتیاج داشتم. با تعجب و شگفتی زیاد می بینیم که هر روزه پیغام های که به دست من می رسند درست راجع به همان موضوعی صحبت می کنند که من در آن روز در حال عبور از همان شرایط و موقعیت ها هستم.”
  • از زمانی که شروع به دریافت ایمیل های روزانه ی “هر روز، یک معجزه” کردم، کار روح القدس را در زندگی ام احساس می کنم. تمام پیغام ها، درست تمام اونها! جواب دعای من هستن! همیشه موضوع تمام پیغام ها و حتی دعاهایی که در پیغام ها می نویسید و از ما دعوت می کنید که آن کلمات را همراه شما به خداوند بگوییم، با موضوع دعاهای همان روزم یکی هستند.”

همینطور بسیاری دیگر از شما هستید که روزانه روح القدس از طریق پیغام های “هر روز، یک معجزه” با قلبتان صحبت می کنه و گاهی یک کلمه یا چند جمله به طور مخصوصی برایتان روشن و زنده میشه، آیا این یک معجزه نیست؟

خدا هرگز دیر نمی کنه او برای موفقیتت تو رو همراهی می کند!

مشاهده مطالب بیشتر

شکر برای وجودتان!

20210728093415_6950b7da-8906-4d42-bdea-cf0dc8efa328

آیا مایل به دریافت پیغام های روزانه ی ما در جعبه ی دریافت ایمیل خود هستید؟ ثبت نام نمایید.