خداوند، از تو مراقبت می کند!

خداوند، از تو مراقبت می کند!

خانه | Miracles | خداوند، از تو مراقبت می کند!

کتاب پیدایش فصل 1، درباره ی روند خلقت توسط خدا، با ما صحبت می کند… خدا، خالق جهان!

تا به امروز، دانشمندان تخمین می زنند که 200 میلیارد کهکشان در جهان وجود دارد. این، معادل 28 کهکشان برای هر فردی است که روی زمین زندگی می کند! و هر یک از این کهکشان ها حاوی میلیاردها ستاره است. به عنوان مثال، کهکشان ما، کهکشان راه شیری، به تنهایی بیش از 200 میلیارد ستاره دارد! این یک عدد بسیار بزرگ است و با فکر کردن در مورد آن، سر ات گیج خواهد رفت.

و همین خدا بود که با قدرت اش، زمین را با کوه ها، دریاچه ها و رودخانه ها پوشاند. او همه ی این ها را از هیچ، به وسیله ی کلمه ی خود آفرید. او ما را آفرید و به ما پنج حس باورنکردنی عطا کرد تا بتوانیم غنای خلقت او را تجربه کنیم.

آیا می دانستی که پرزهای چشایی زبانِ ما هر دو هفته یک بار تجدید می شوند و چشمان ما می توانند تا 10 میلیون رنگ مختلف را تشخیص دهند؟

اگر خداوند در کمال سخاوت، ما را با چنین جزئیاتی آفریده و این توانایی های شگفت انگیز را به ما ارزانی داشته است، چرا در توانایی او در مراقبت از خودمان، شک کنیم؟

آیا تو معتقدی که برکت و فراوانی خداوند فقط مختص به آن میلیاردها ستاره است، که میلیون‌ها سال نوری از ما دور هستند؟

 کتاب مقدس، یوحنا، فصل 3، آیه ی 16، محبت خدا را این طور بیان می کند: «زيرا خدا به قدری مردم جهان را دوست دارد كه يگانه فرزند خود را فرستاده است، تا هر كه به او ايمان آورد، هلاک نشود بلكه زندگی جاويد بيابد.»

دوست من! برکت و مراقبتِ خدا برای تو هم هست.

اما چرا؟

نگران نباش!ً … زیرا خدای متعال، خالق جهان، این جاست و او شخصاً از تو مراقبت می کند!

دوست خوبم! از تو دعوت میکنم به این سرود پرستشی زیبا گوش دهی:

مشاهده مطالب بیشتر

شکر برای وجودتان!

20210728093415_6950b7da-8906-4d42-bdea-cf0dc8efa328

آیا مایل به دریافت پیغام های روزانه ی ما در جعبه ی دریافت ایمیل خود هستید؟ ثبت نام نمایید.