حیات او را دریافت کن!

حیات او را دریافت کن!

خانه | Miracles | حیات او را دریافت کن!

امروز می‌خواهم با من دعا کنی و با هم از خداوند بخواهیم که روح مان را تقویت کند، همچنین با ما قدم بردارد و ما را راهنمایی کند.

 کلام خدا به روشنی در یوحنا، فصل 15، آیه ی 5، می گوید: «بله، من تاک هستم، شما نیز شاخه‌های من. هر که در من بماند و من نیز در او، میوه ی فراوان می‌دهد، چون جدا از من هیچ کاری از شما ساخته نیست.»

به همین دلیل استمرار در دعا برای رشد روحانی ما بسیار مهم است.

دوست من، از تو دعوت می کنم که با من دعا کنی: خداوندم، ای تاک حقیقی، تو منبع زندگی و تمام انرژی من هستی. بدون تو، من هیچ هستم و هیچ کاری نمی توانم انجام دهم. با روح پاک ات به من کمک کن تا محکم به تو متصل بمانم.

افکار تو بسیار بالاتر از افکار من هستند، و گاهی اوقات من واقعاً نمی دانم “در تو ماندن” به چه معناست. اما با ایمان، می خواهم با تمام قلب ام، با تمام ذهن ام و با تمام قدرت ام به جستجوی تو ادامه دهم.

من می خواهم برای تو زندگی کنم. زندگی که ثمرات خوبی برای خانواده، دوستان، همسایگان، همکاران و همه ی کسانی که با آن ها در تماس هستم به بار بیاورد.

گاهی اوقات خودم را خسته می‌کنم و سعی می‌کنم کارها را با قدرت خودم و توسط خودم انجام دهم. عیسی، تو مرا نزدیک به خودت نگه دار! می دانم که بدون تو هیچ کاری نمی توانم انجام دهم. من نمی خواهم خودم را خسته کنم… می خواهم در مکانی آرام از جنس پادشاهی تو زندگی کنم. با تمام وجودم می خواهم حامل برکت برای جلال تو باشم. امروز، من تصمیم می‌گیرم که قدرت ام را تنها از تو بگیرم.

من تو را دوست دارم، عیسا، ای خداوند من!

دعای امروز الهام گرفته شده از یوحنا، فصل 15، آیه ی 5 است.

دوست من، دعا برای رشد در خداوند، حیاتی است زیرا خداوند تاک است. او منبع حیات و انرژی ماست!

 بیا با هم این شهادت را از یکی دوستان “هر روز، یک معجزه” بخوانیم: «می‌خواهم از تو و همه دست اندرکاران هر روز، یک معجزه، تشکر کنم. کلمات نمی توانند قدردانی من را بیان کنند. همه چیز در زندگی من به اشتباه پیش می رفت. تا اینکه من و “هر روز، یک معجزه” یکدیگر را پیدا کردیم. این یک معجزه است. با دانستن اینکه عیسی مسیح پناهگاه من است، امید تازه ای پیدا کرده ام. من در او با وجود تمامی گناهان ام در امان و محبوب هستم. مرسی که هستید.»

مشاهده مطالب بیشتر

شکر برای وجودتان!

20210728093415_6950b7da-8906-4d42-bdea-cf0dc8efa328

آیا مایل به دریافت پیغام های روزانه ی ما در جعبه ی دریافت ایمیل خود هستید؟ ثبت نام نمایید.