حامل خداوند باش!

حامل خداوند باش!

خانه | Miracles | حامل خداوند باش!

دیدن رشد بچه در شکم مادر، مانند سِرّ عظیمی است!

 او شبیه چه کسی خواهد بود؟ چه رنگ مو و چشمی خواهد داشت؟ شخصیت او چگونه خواهد بود؟ اطرافیان او حدس هایی می زنند و یک سری ایده به ذهنشان خطور می کند… تا روزی که بچه از راه برسد!

امروز، می خواهم با تو در مورد معروف ترین بارداری در کتاب مقدس، صحبت کنم…بارداری مریم!

در کتاب مقدس، مَتّی، باب 1، آیه ی 23 آمده است: “«باکره آبستن شده، پسری به دنیا خواهد آورد و او را عِمانوئیل خواهند نامید،» که به‌معنی ’خدا با ما‘ است.”

مانند همه ی نوزادان، عیسی در رحم مادرش رشد کرد. در طول هفته‌ها و ماه‌ها، او دور از چشم ها رشد کرد، تا اینکه زمان تولدش فرا رسید و سرانجام برای مردم نمایان شد.

بسیاری از افراد در مورد اینکه خداوند چیست و چه چیزی نیست … ادعاهایی دارند. اما امروز، این به تو بستگی دارد که زندگی او را با خود همراه کنی، به اشتراک بگذاری و آن را در اطراف خودت آشکار کنی. به عبارت دیگر، این تو هستی که اجازه می دهی عیسی در تو زندگی و رشد کند تا زمانی که میوه ی زندگی او در تو ظاهر شود!

همانطور که در غلاطیان، باب 2، آیه ی 20، آمده است: “با مسیح بر صلیب شده‌ام، و دیگر من نیستم که زندگی می‌کنم، بلکه مسیح است که در من زندگی می‌کند؛ و این زندگی که اکنون در جسم می‌کنم، با ایمان به پسر خداست که مرا محبت کرد و جان خود را به‌خاطر من داد.”

حمل کردن و سهیم شدن در زندگی مسیح، عمل کردن مانند او است. دشمنان خود را دوست داشته باش. به کسی که تو را نفرین می کند، برکت بده. کسی را که به تو ظلم کرده ببخش. وقت بگذار و به غریبه ای که در خیابان از کنار آن عبور می کنی کمک کن و با دلسوزی به صحبت های همسایه خود گوش بده. بیا عشق و نگرش مسیح را هر روز آشکار کنیم!

خدا درها را باز کرده است؛ تا بتوانیم در مورد عیسی با دیگران صحبت کنیم و اینکه ما فقط به خاطر خداوند و نجات دهنده ی خود عیسی، زنده هستیم.  از تو دعوت می کنم که با من دعا کنی: “پروردگارا، به من کمک کن تا زندگی تو را هر لحظه آشکار کنم. می طلبم که حضور تو در من زیاد شده و منیّت در وجودم کم شود. در من جلال بیاب…آمین که  بسیاری از انسان ها؛ از مسیرهایی که در آن هستند، به سمت تو خدای زنده برگردند. زیرا بسیاری تحت تاثیر زندگی و عشق تو قرار گرفته اند! به نام تو، آمین.»

مشاهده مطالب بیشتر

شکر برای وجودتان!

20210728093415_6950b7da-8906-4d42-bdea-cf0dc8efa328

آیا مایل به دریافت پیغام های روزانه ی ما در جعبه ی دریافت ایمیل خود هستید؟ ثبت نام نمایید.